شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم همکاری شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان و نحوه همکاری و مشارکت شرکت های معدنی و صنعتی سیرجان در بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان به یک الگو در سطح کشور تبدیل شده است. فریدون فعالی […]

فت فتو/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر لزوم همکاری شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان گفت: خوشبختانه در حال حاضر میزان و نحوه همکاری و مشارکت شرکت های معدنی و صنعتی سیرجان در بازسازی بناهای تاریخی این شهرستان به یک الگو در سطح کشور تبدیل شده است.

فریدون فعالی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با تقدیر از حمایت‌های شرکت‌های معدنی و صنعتی شهرستان سیرجان از پروژه‌های مرمتی و گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه شرکت های بزرگ معدنی سیرجان توجه ویژه ای به مباحث مرتبط با میراث‌فرهنگی دارند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خواهان همکاری شرکت‌های صنعتی و معدنی برای اتخاذ راهکاری مناسب برای خروج باغ سنگی سیرجان از وضعیت فعلی شد و افزود: متاسفانه در اطراف این مجموعه بی نظیر امکانات مناسب رفاهی برای بازدیدکنندگان و گردشگران وجود ندارد.
او با تاکید براینکه تدوین طرح ساماندهی باغ سنگی سیرجان در دستور کار است بیان کرد: امیدواریم همچون گذشته شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی سیرجان در اجرای پروژه ساماندهی باغ سنگی مشارکت کنند.
فعالی با بیان اینکه آینده صنعت گردشگری سیرجان بسیار روشن است خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هتل ۵ ستاره با ظرفیت ۲۶۶ تخت در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا ۱۴۰۲ آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام




شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند

منبع: ایـسنا
? شرکت‌های معدنی برای ساماندهی باغ سنگی سیرجان مشارکت کنند