شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان دو برابر می‌شود

کرمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: براساس تفاهم‌نامه معاونت علمی ریاست جمهوری با استاندار و مجمع نمایندگان، شرکت‌های دانش بنیان استان تا سال ۱۴۰۴ دو برابر می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا وحیدی، ظهر یکشنبه در نشست شورای راهبری فناوری و اطلاعات دانش‌بنیان استان از آمادگی این سازمان برای پیگیری افزایش تولید […]

کرمان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: براساس تفاهم‌نامه معاونت علمی ریاست جمهوری با استاندار و مجمع نمایندگان، شرکت‌های دانش بنیان استان تا سال ۱۴۰۴ دو برابر می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا وحیدی، ظهر یکشنبه در نشست شورای راهبری فناوری و اطلاعات دانش‌بنیان استان از آمادگی این سازمان برای پیگیری افزایش تولید و فروش شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: تفاهمنامه‌ای در ۸ ماده بین معاونت علمی رئیس جمهوری، استاندار کرمان ومجمع نمایندگان استان امضا شده است که بر این اساس شرکت‌های دانش‌بنیان از ۸۷ مورد با ۴۰ درصد رشد به ۱۷۰ شرکت و ۲۹۷ شرکت در پارک‌های علم و فناوری هم به بیش از ۵۰۰ شرکت افزایش یابد.

وی از پیگیری ۲۳ طرح پیشران در حوزه‌های مختلف و ۱۱ طرح توسعه نوآوری و فناوری تا دوسال آینده خبر داد و افزود: مقرر شده تا ۱۴۰۴ محصولات دانش بنیان تولید شده به ۲۶۴ عدد برسد.

کد خبر ۵۹۰۵۹۳۵




شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان دو برابر می‌شود

منبع: مــهر
? شرکت‌های دانش بنیان استان کرمان دو برابر می‌شود