شرکت‌های بزرگ کرمان مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی حاشیه شهر را بسازند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ در حاشیه شهر کرمان برای ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شد. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی امشب هفتم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید استاندار کرمان از حاشیه شهر کرمان اظهار کرد: حدود ۱۰ سال قبل حتی بلوار […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ در حاشیه شهر کرمان برای ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدمهدی زاهدی امشب هفتم فروردین‌ماه در حاشیه بازدید استاندار کرمان از حاشیه شهر کرمان اظهار کرد: حدود ۱۰ سال قبل حتی بلوار و خیابان اصلی در شهرک شهید همت کرمان آسفالت نبود و با پیگیری‌های صورت گرفته اتفاقات خوبی انجام شده و  مدرسه هم ساخته شده است.

 وی ادامه داد: همچنین آب و برق شهرک شهید همت تا حد خوبی تامین شده است و در زمینه زمین‌های دولتی باید تفاهماتی بین دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

 زاهدی خواستار حضور شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ در حاشیه شهر کرمان برای ساخت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شد.

 همچنین اخلاقی شهردار محله شهرک شهید همت شهر کرمان نیز در سخنانی اظهار کرد:  تعیین تکلیف زمین‌های بدون سند و حق انشعاب آب، برق و گاز ساکنان پیگیری شود زیرا این خانه‌ها در محدوده شهر هستند اما اهالی از این‌ امکانات محروم هستند.

 وی ابراز کرد: توزیع‌کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی، معتادان متجاهر و مصرف در ملأ عام  از دیگر مشکلات شهرک شهید همت است که اگر این روند ادامه پیدا کند جوانان محله آسیب می‌بینند.

اخلاقی همچنین  نبود کلانتری و مشکلات امنیتی،  نبود مراکز بهداشتی و سالن ورزشی را از دیگر مشکلات شهرک شهید همت ذکر کرد و افزود:  ساخت پیاده‌روها ایجاد مراکز قرآنی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





شرکت‌های بزرگ کرمان مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی حاشیه شهر را بسازند

منبع: فــارس
? شرکت‌های بزرگ کرمان مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی حاشیه شهر را بسازند