شروع به کار دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی(ع) ماهان

دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی (علیه السلام) ماهان با هدف خدمات رسانی به مدد جویان این مرکز افتتاح شد. به گزارش فت فتو؛ دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی (علیه السلام) ماهان با حضور مسئولین و عارفه کلانتری دندان پزشک در محل جدید مرکز هلال احمر ماهان برای اولین بار شروع به کار کرد. بخش دندانپزشكي […]

دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی (علیه السلام) ماهان با هدف خدمات رسانی به مدد جویان این مرکز افتتاح شد.

به گزارش فت فتو؛ دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی (علیه السلام) ماهان با حضور مسئولین و عارفه کلانتری دندان پزشک در محل جدید مرکز هلال احمر ماهان برای اولین بار شروع به کار کرد.

بخش دندانپزشكي این مرکز جهت ارتقاء خود و نيز مراجعين،‌ راه پيشرفت و توسعه را در پيش گرفته است ايجاد درمانگاه دندانپزشكي، ايجاد بخش هاي تخصصي با به كارگيري دندانپزشكان متخصص ومجرب، از نمونه اقدامات درحال پيگيري و انجام است.

دندانپزشكي همواره يكي ازشاخه هاي پركابرد متداول پزشكي درهرجامعه اي است، كه فراگير بودن آن موجب شده كه روش هاي نوين و بروز آن بر دامنه فعاليت  آن بيفزايد و كاربرد آن ارتقاء يابد.

ايجاد بخش داندپزشکی جهت رفاه حال مردم و نيز ايجاد بخش CSR مدرن و پيشرفته جهت ضدعفوني و استريليزاسيون وسايل مصرفي دندانپزشكي،‌ ازجمله اقدامات انجام شده دراين بخش درماني است .

خدمات قابل ارائه دراين مركز به شرح ذيل  است:
 
الف : دندانپزشكي عمومي 
 
ويزيت – عصب كشي – ترميم دندان (‌ترميم با مواد همرنگ ويا غيرهمرنگ ) – كشيدن دندان – جراحي دندان هاي نيمه نهفته ونهفته
 
پروتز ثابت (‌روكش ) وجرم گيري وبروسا‍ژ كامل ،‌باز كردن آبسه دهان

 آموزش بيماران به طور معمول بعد ازانجام هرخدمت ،‌تذكرات واموزش هاي لازم به بيماران به صورت شفاهي وكتبي ارائه مي شود.

 اين آموزش ها جهت مراقبت و پيشگيري از آسيب ها و خطرات احتمال بسيار ضروري است و بيماران بايد به طور كامل به دستورات و مراقبتي توجه نمايند.

انتهای پیام/تاج الدینی




شروع به کار دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی(ع) ماهان

منبع:آرمـان
? شروع به کار دندانپزشکی مرکز نیکوکاری امام علی(ع) ماهان