شرایط شیوع کرونا در کرمان متناسب با امکانات موجود نیست

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان نگران کننده است گفت: شرایط شیوع کرونا در کرمان متناسب با امکانات موجود نیست. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان کرمان با […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان نگران کننده است گفت: شرایط شیوع کرونا در کرمان متناسب با امکانات موجود نیست.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) نیست افزود: وضعیت استان کرمان در این زمینه متناسب با امکانات موجود نیست و دستگاه مدیریتی استان به همراه مردم مبارزه با ویروس کرونا را جدی بگیرند. 

وی با بیان اینکه ایران کشوری انقلابی و اسلامی است و اعتقادات و انقلاب ما را بر این وا می‌دارد زمانی فرمانی از مقام معظم رهبری صادر شد به عنوان یک سرباز پا به رکاب باشیم اظهار داشت: ما کشور با سابقه و متمدن داریم و باید به الزامات تمدن توجه شود و یکی از الزامات تمدن این است در زمانی که در یک هجمه این چنینی قرار می گیریم باید به دستورات تخصصی جامع عمل بپوشانیم و نظر کارشناس را مورد توجه قرار بدهیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه براساس آیه قرآن کریم زمانی که دشمن به ما حمله می‌کند باید تمام ظرفیت و امکانات خود را به کار بگیریم گفت: در مقابل دشمن باید آرایش مناسب با عملیات را داشته باشم اما در کشور ما آرایش جنگی در مقابله با ویروس کرونا در کشور ضعف دارد و باید با تصمیمات قاطع و انقلابی جلوی کاستی ها گرفته شود. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه بدترین روزهای کرونایی را در این استان می گذاریم بیان داشت: نیاز ما به صورت جدی این است.



منبع:ایرنـا
? شرایط شیوع کرونا در کرمان متناسب با امکانات موجود نیست