شرافت و کرامت زن در عفت و غیرت اوست

محسن سنجری گفت: آنهایی که در پس شعار زن، زندگی، آزادی یقه جر دادند، در مناسبت‌های مهم، قلم به دست و کلام به دهان نشدند تا بنویسند و بگویند کرامت زن به عفت و غیرت اوست. حجت الاسلام محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  گفت: فریادهای غلط غلوط حامیان نوکیسه و کارچاق‌کن‌های سیاسی […]

محسن سنجری گفت: آنهایی که در پس شعار زن، زندگی، آزادی یقه جر دادند، در مناسبت‌های مهم، قلم به دست و کلام به دهان نشدند تا بنویسند و بگویند کرامت زن به عفت و غیرت اوست.

حجت الاسلام محسن سنجری در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  گفت: فریادهای غلط غلوط حامیان نوکیسه و کارچاق‌کن‌های سیاسی در چند کشور محدود باچاشنی هرزگی، توهم و آتش افروزی علیه، شخصیت با عظمت زن مسلمان ایرانی طی ۶ماه گذشته اکنون که با شکست‌های دومینو‌وار مواجهه شده، در حال تغییر رنگ در بستر فضای‌مجازی، دلال بازان حرام‌خوار، و حرام نگاهان نمک نشناسی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: سال‌ها خود را مخفی در پستوهای غرب، و جیب‌برهای دست دراز در جیب ملت ایران با انواع فیگورهای فمنیستی و جنبش‌های آبکی زنان این روزها رنگ‌های عوضیش در حال رنگ باختن است.

سنجری گفت: غربی‌ها که از این جنس فقط برای اغراض سیاسی خود بهره جستند و برای مطامع دنیایی خود در فروش محصولات بنجل تکس خود او را آواره و ویترین‌های شلوغ با چشمان هرزه کردند، او را مانکن تجارت خود و عروسک شومن بازی‌های خود در لاتاریهای خیالی(اعطای تسهیلاتی ازقبیل اقامت وگرین کارت)کردند.

وی افزود: بعضی‌ها که تلاش کردند زن را از با ارزش‌ترین لباس اهدای خداوند که چادر است بیرون بکشند و لباس چاک خورده شیطان را با شرارهای دوزخ به تن او بدوزند، آنها که در پس شعار زن زندگی آزادی یقه جر دادند، چرا از جنبش زنان مسلمان و شیعه عفیف ایران زمین در۱۳آبان و۲۲بهمن و در اعتکاف و در حضور با معرفت در نیمه شعبان قلم به دست و کلام به دهان نشدند و بنویسند و بگویند زن شرافتش و کرامتش در عفت در غیرت اوست.

سنجری بیان کرد:  دوران جنگ و بعد از آن قریب به ۵۵۰۰ شهیده و همین رقم و بیشتر جانباز زن که از این تعداد شهید ۵۰۰ نفر آنان رزمنده در خطوط دفاع مقدس بودند.

وی افزود: امروز چه کسانی از شهیده ناهید فاتحی کرجو، شهیده مهدوی، شهیده فوزیه شیردل، شهید پورانوری، آشتیانی، هاشمی می‌دانید، که برای عشق معبود و عشق به امام زمان (عج) و پیروی از ولایت فقیه پای آرمان‌های انقلاب تاپای جان ایستادند.

سنجری تصریج کرد: مردنماها و زن‌نماهای خزیده در پستوهای ضلالت، و نوکری وکلفتی سران کفر چه از زن و زندگی و آزادی می دانید،که نشخوارهای دیگران را کپی پیست می‌کنید و قیافه سراسر رذالت خود را به رخ اربابان پوشالی‌تان برای اقامت چند صباحی به رخ می کشید.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دریغ از مغزهای زنگ خورده نمورتان، که ندیدید با ارباب‌تان شاه مخلوع چگونه دستمال‌وار خوش آمد‌گویی کردند و از ذوق تحویل گرفتن، ذوق مرگ شد و به درک واصل شد، شما تیره روزان هیچکاه نخواهید توانست با این رقص‌های شیرینی آدامسی، زود گذر هویت سوزی و هویت‌سازی کنید.

سنجری گفت: خاک ایران زینب‌ها، عباس‌ها، اکبرها، قاسم‌ها، عمارها و مالک‌هایی دارد که خواب را برای حفاظت از ناموس ایرانی بر چشمان خود حرام کرده و هرگز رقص داعش و داعشیان را در این خاک اجازه جولان نمی‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در وجود خرده شیشه‌دار نامرد شما فراریان هرزه، ذره‌ای ازغیرت مردانگی و زنانگی بود که اینقدر پمپاژ رذالت برای یک مشت دلار، شما را اینقدر وقیح نسبت به ناموس و وطن‌تان نمی‌کرد، که در دورهمی‌های شیطانیتان آنها را اینقدر بازی و فریب نمی‌دادید.

وی اظهار کرد: ولو اندک جاهلان آنان را که فضای زندگی شعاریتان راتبدیل به ناامنی برخلاف آنچه فریاد می‌زنید کنید تا هوس‌بازان هرزه نگاه، فضای زندگی‌شان را با مخاطره مواجهه کنند و قطعا خوب درک از حوادث دارید که هرگز نمی‌توانید، شما که خس‌های بی‌وجودید، اگر کل عالم هم دست به یکی کنند، هویت زن مسلمان را از او بدزدند و این را خوب فهم کرده‌اید که هرگز با پاشیدن خاک بر چهره خورشید نمی‌توان او را خاموش کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی

 




شرافت و کرامت زن در عفت و غیرت اوست

منبع:آرمـان
? شرافت و کرامت زن در عفت و غیرت اوست