شرافت انسانی شهید الداغی، بی‌غیرتی را تحمل نکرد

امام جمعه موقت فهرج گفت: شرافت انسانی که در وجود شهید الداغی نهادینه شده بود، موجب شد، بی‌غیرتی را تحمل نکند و به الگویی از جوانمردی و غیرتمندی تبدیل شود. حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عباسزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: جنایت سبزوار و شهادت مظلومانه شهید الداغی را به تهاجم فرهنگی […]

امام جمعه موقت فهرج گفت: شرافت انسانی که در وجود شهید الداغی نهادینه شده بود، موجب شد، بی‌غیرتی را تحمل نکند و به الگویی از جوانمردی و غیرتمندی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم عباسزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ گفت: جنایت سبزوار و شهادت مظلومانه شهید الداغی را به تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی مرتبط دانست که رهبر معظم انقلاب، چندین سال است نسبت به این موضوع تاکیدات زیادی داشته‌اند.

 
وی افزود: دشمن در مسائل ضد‌فرهنگ و ضدحجاب اسلامی بشدت در حال فعالیت است، که نمونه بارز آن را در واقعه سبزوار شاهد بودیم.
 
امام جمعه موقت فهرج خاطرنشان کرد: شهید الداغی نه بسیجی بود و نه جهادی؛ با شرافت انسانی که در وجودش نهادینه شده بود، بی‌غیرتی را تحمل نکرد و به الگویی از جوانمردی و غیرتمندی تبدیل شد.
 
عباس‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگار ما پیرامون اینکه آیا قوانین موجود از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند، گفت: با اینکه قوانینی در باب حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، وضع شده، اما میطلبد در این زمینه متولیان امر بیشتر ورود پیدا کنند، تا کسانی که درصدد ایجاد نابهنجاری در سطح کشور هستند، به راحتی نتوانند به آن دست پیدا کنند. 
 
وی سکوت سلبریتی‌ها در ماجرای شهادت شهید الداغی را به تعارض با افکار برخی از آنان با این حادثه مرتبط دانست و اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد سلبریتی، در موضوع حجاب، کوتاهی و حتی از بی‌حجابی دفاع کردند؛ در نتیجه طرح مسائلی پیرامون آزادی زن و بروز این اتفاق که یکی از عواملش کم‌حجابی دختران بود، موجب شد تا عمده آنان، اظهار‌ نظری نداشته باشند.
 
امام جمعه موقت فهرج تأکید کرد: جانیان حادثه سبزوار باید در اسرع وقت بسزای عملشان برسند تا درس عبرتی برای فریب خوردگان داخلی و کسانی که به‌دنبال ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم هستند، باشند.
 
عباس‌زاده، نقش اغتشاشات اخیر در رقم خوردن این واقعه را بی تاثیر ندانست و بیان کرد: قطعا اغتشاشات سال گذشته در این جنایت بی ثاتیر نبوده است؛ از یک سو، مانور دادن دشمنان کمین کرده جمهوری اسلامی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی پیرامون بی‌حجابی و ولنگاری در جامعه، و از سوی دیگر عدم رعایت حجاب توسط تعداد معدودی، می‌تواند به‌عنوان یکی از مواردی دانست که در وقوع این جنایت موثر بوده است. 
 
وی‌ در پایان خواستار تسریع در اجرای مجازات عاملان این جنایت شد، تا کمی از آلام و اندوه خانواده آن شهید عزیز و مردم مومن کشورمان، کاسته شود.

انتهای خبر/عباسزاده




شرافت انسانی شهید الداغی، بی‌غیرتی را تحمل نکرد

منبع:آرمـان
? شرافت انسانی شهید الداغی، بی‌غیرتی را تحمل نکرد