شب شعر و خاطره در جنوب کرمان برگزار می‌شود

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری شب شعر خاطره در جنوب کرمان خبرداد.  شیرین عبدالله نژاد معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفت و گو با از برگزاری شب شعر و خاطره به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی […]

فت فتو/کرمان معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری شب شعر خاطره در جنوب کرمان خبرداد. 

شیرین عبدالله نژاد معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در گفت و گو با از برگزاری شب شعر و خاطره به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر خبرداد و گفت: سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر به دست جوانان غیور کشور عزیزمان از چنگال رژیم بعثی است  و به همین مناسبت  و گفت: به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری موسسه هنرمندان جنوب کنارصندل، شب شعر و خاطره را برگزار می کند. 

وی سوم خرداد را نمادی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: این روز یادآور مجاهدت، شجاعت و فداکاری جوانان این مرز و بوم در راه خدا و برای عزت انقلاب و کشور است.

عبدالله نژاد  روزهای دفاع مقدس را روزهایی سراسر افتخار آمیز خواند و بیان کرد: سوم خرداد ماه یکی از روزهای پر افتخار دفاع مقدس است که عظمت و شکوه این روز تا همیشه در اذهان ما باقی می ماند.

وی  با تاکید بر ضرورت گرامیداشت سوم خرداد ماه، اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با همکاری موسسه هنرمندان جنوب کنارصندل، شب شعر و خاطره را برگزار می کند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : این شب شعر سه شنبه سوم خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولیعصر (عج) روستای باغبابوئیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام




شب شعر و خاطره در جنوب کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایـسنا
? شب شعر و خاطره در جنوب کرمان برگزار می‌شود