شبکه معاملات ربوی و پولشویی در شرق استان کرمان متلاشی شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک شبکه معاملات ربوی و پولشویی در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: دراین رابطه دو متهم بازداشت و تعدادی متهم نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند. بهنام جعفری‌زاده امروز ۱۳ مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد : اعضای این شبکه […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک شبکه معاملات ربوی و پولشویی در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: دراین رابطه دو متهم بازداشت و تعدادی متهم نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

بهنام جعفری‌زاده امروز ۱۳ مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد : اعضای این شبکه فساد در پوشش بنگاه معاملاتی خودرو اقدام به پولشویی و پرداخت پول‌های سودی ( معاملات ربوی) می‌نمودند .

وی با بیان اینکه در این رابطه یک بنگاه خرید و فروش خودرو پلمب شده، اعلام کرد: مالک و دست اندرکاران این واحد صنفی نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و در این پرونده ردپای برخی افراد صاحب نفوذ از جمله یک وکیل نیز دیده می شود .

جعفری زاده ضمن قدردانی از اقدامات فنی و اطلاعاتی حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: پس از کسب گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه اشخاصی در ظاهر با انجام معامله خودرو در بنگاه معاملاتی و در واقع با تشکیل باند اقدام به پرداخت پول سودی و دریافت سودهای بسیار کلان و جعل اسناد و معاملات صوری می‌نمایند، موضوع تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

دادستان بم افزود: پس از بررسی‌های لازم و جمع آوری ادله کافی با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم، متهمان دستگیر و با قرار نظارت قضائی این واحد صنفی به علت اینکه مکان وقوع جرائم فوق بوده تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی ضمن هشدار جدی به افرادی که در زمینه معاملات ربوی و جعل اسناد و معاملات صوری و پولشویی فعالیت می‌کنند و همچنین همه بنگاه‌های فعال در شهرستان که معاملات نامتعارف و خارج از چارچوب قانون انجام می‌دهند، اظهار کرد: چنانچه شخص یا اشخاصی از این بنگاه معاملاتی یا بنگاه‌های دیگر شکایتی دارند، به دفتر دادستانی شهرستان بم مراجعه کنند.

انتهای پیام 


شبکه معاملات ربوی و پولشویی در شرق استان کرمان متلاشی شد

منبع: ایـسنا
? شبکه معاملات ربوی و پولشویی در شرق استان کرمان متلاشی شد