شبکه انحرافی فکری توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان متلاشی شد

کرمان – فت فتو – معاون روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از متلاشی شدن شبکه انحرافی فکری و عقیدتی در کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه این استان خبر داد. به گزارش شبانگاه یکشنبه فت فتو و به نقل از معاونت روابط عمومی سپاه استان کرمان، این شبکه با […]

کرمان – فت فتو – معاون روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان از متلاشی شدن شبکه انحرافی فکری و عقیدتی در کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه این استان خبر داد.

به گزارش شبانگاه یکشنبه فت فتو و به نقل از معاونت روابط عمومی سپاه استان کرمان، این شبکه با برگزاری جلسات انحرافی در پارک ها و اماکن عمومی تحت پوشش عناوین ورزشی و مذهبی با نام شکرگذاری شمار عدیده ایی از شهروندان این استان را فریب و به سمت انحرافات عقیدتی و امنیتی سوق داده است.

همچنین این شبکه درصدد ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی و پخش اقدامات مجرمانه خود در رسانه های معاند بوده است.

رصد اطلاعاتی نشان می دهد برخی عناصر اصلی این شبکه اکنون در خارج از کشور مستقر هستند و سر شبکه های داخلی نیز شناسایی و دستگیر شده اند.

جزئیات و اطلاعات تکمیلی در خصوص اقدامات ضد امنیتی این شبکه  اعلام خواهد شد.




شبکه انحرافی فکری توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان متلاشی شد

منبع:ایرنـا
? شبکه انحرافی فکری توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان متلاشی شد