شبب با فضیلت‌تر از «قدر» در طول سال وجود ندارد

امام جمعه عنبرآباد در نشست هم اندیشی طلاب و اساتید حوزه علمیه این شهرستان گفت: مجموعه شکست‌ها، موفقیت‌های انسان‌ها در شب قدر رقم می‌خورد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری “نذیر کرمان” نشست هم اندیشی طلاب و اساتید حوزه علمیه عنبرآباد با موضوع استفاده از شب‌های قدر در تاریخ ۱۹ فروردین با حضور امام جمعه […]

امام جمعه عنبرآباد در نشست هم اندیشی طلاب و اساتید حوزه علمیه این شهرستان گفت: مجموعه شکست‌ها، موفقیت‌های انسان‌ها در شب قدر رقم می‌خورد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری “نذیر کرمان” نشست هم اندیشی طلاب و اساتید حوزه علمیه عنبرآباد با موضوع استفاده از شب‌های قدر در تاریخ ۱۹ فروردین با حضور امام جمعه شهرستان عنبرآباد حجت الاسلام والمسلمین بامری درمحل دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزارشد.

 
امام جمعه عنبرآباد حجت الاسلام والمسلمین بامری در این نشست با اشاره به اهمیت و فضیلت شب قدر گفت: مجموعه شکست‌ها، موفقیت‌ها و اتفاقات انسان‌ها در شب قدر رقم می‌خورد.
 
وی افزود: شب قدر زمان نزول قرآن است و در طول سال دیگر شبی با این فضیلت وجود ندارد در سوره قدر تأکید شده که ارزش شب قدر برابر با هزار ماه است پس باید این شب را به عبادت و دعا سپری کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین موضوعی است که حضرت امام خامنه‌ای بارها در مورد اهمیت آن تاکید کردند و ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند.
 
وی گفت: جهاد تبیین یک فریضه است. جهاد تبیین یک فریضه‌ی قطعی و یک فریضه‌ی فوری است و هر کسی که میتواند باید اقدام کند.
 
حجت‌الاسلام خالصی بیان کرد: اگر بخواهیم تبیین را در معارف اسلامی ریشه‌یابی کنیم مشاهده می‌کنیم که اصولاً پیامبران برای تبیین آمده‌اند.

انتهای خبر/بهادری 
 
 




شبب با فضیلت‌تر از «قدر» در طول سال وجود ندارد

منبع:آرمـان
? شبب با فضیلت‌تر از «قدر» در طول سال وجود ندارد