شاهین شهرداری بوشهر در برابر مس کرمان حضور نیافت

شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان باید در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌رفتند که شاهینی در برابر مس کرمان حاضر نشدند. به گزارش فت فتو؛ شاهین شهرداری بوشهر به کرمان سفر نکرد و راس ساعت ۱۴ امروز بعد از ظهر هم در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان […]

شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان باید در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می‌رفتند که شاهینی در برابر مس کرمان حاضر نشدند.

به گزارش فت فتو؛ شاهین شهرداری بوشهر به کرمان سفر نکرد و راس ساعت ۱۴ امروز بعد از ظهر هم در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان حاضر نشد و در بازی برابر مس کرمان حاضر نشد.

ولی‌ا… خلیفه نماینده فدراسیون فوتبال در این بازی اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری بوشهر برابر مس کرمان حاضر نشد و علی‌رغم تماس‌های مکرر با مدیران این تیم، متاسفانه در زمین مسابقه حضور نیافتند.

او ادامه داد: تا ساعت ۱۴ و سی دقیقه هم با داوران و عوامل اجرایی و هیئت فوتبال استان کرمان در زمین ماندیم که پس از عدم حضورشان در صورت‌جلسه‌ای که به سازمان لیگ ارسال می‌شود، شرح ماوقع نوشته شد.

خلیفه افزود: ما حتی با هماهنگی نماینده هیئت فوتبال استان، جلسه پیش از بازی را صبح امروز برگزار کردیم، که متأسفانه نماینده شاهین شهرداری بوشهر در جلسه حاضر نشد.

انتهای پیام




شاهین شهرداری بوشهر در برابر مس کرمان حضور نیافت

منبع:بــرنا
?
شاهین شهرداری بوشهر در برابر مس کرمان حضور نیافت