شاهد گرانی کالا در جامعه هستیم، اما گران‌فروشی وجود ندارد

رئیس اتاق اصناف جیرفت گفت: در جامعه شاهد گرانی کالا هستیم و گران‌فروشی وجود ندارد و با سوءاستفاده از وضعیت گرانی کالا، برخورد خواهد شد. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف جیرفت؛ سعید شریفی‌پور درخصوص کنترل بازار در مناطق کوهستانی شهرستان جیرفت، گفت: بازار مناطق کوهستانی شهرستان […]

رئیس اتاق اصناف جیرفت گفت: در جامعه شاهد گرانی کالا هستیم و گران‌فروشی وجود ندارد و با سوءاستفاده از وضعیت گرانی کالا، برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف جیرفت؛ سعید شریفی‌پور درخصوص کنترل بازار در مناطق کوهستانی شهرستان جیرفت، گفت: بازار مناطق کوهستانی شهرستان جیرفت، در روزهای پایانی هفته، توسط بازرسان اتاق اصناف، به صورت ویژه کنترل می‌شود.

 
رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت درمورد تفاوت گرانی و گران‌فروشی در بازار، افزود: امروز آنچه را در جامعه شاهد آن هستیم گرانی است نه گرانفروشی، ولی با متخلفانی که بخواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند، برخورد خواهد شد.
 
شریفی خاطرنشان کرد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان جیرفت، با تمام توان، بازار را کنترل خواهند کرد و کنترل بازار، در روزهای پایانی هفته، بویژه در مناطق کوهستانی ساردوئیه و جبالبارز، با شدت است.
 
وی با اشاره به اینکه بازار از بطن جامعه است، تصریح کرد: بازار، سعی بر کسب رضایت مردم را دارد و متاسفانه برخی افراد، درصدد سوءاستفاده از وضعیت گرانی حاکم در کشور هستند که واحد بازرسی اتاق اصناف، با این افراد، برخورد قانونی را خواهد کرد.
 
سعید شریفی‌پور اظهار کرد: در بازدید بازرسان اتاق اصناف شهرستان جیرفت، از واحدهای صنفی منطقه دلفارد، تذکرات لازم به متصدیان اعلام و تعدادی از واحدهای صنفی متخلف، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 
وی تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور برای مشتری، احتکار، امتناع از فروش و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را به شماره ۰۳۴۴۳۳۱۶۵۵۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان جیرفت اعلام کنند.
 
انتهای خبر/ فاریابی




شاهد گرانی کالا در جامعه هستیم، اما گران‌فروشی وجود ندارد

منبع:آرمـان
? شاهد گرانی کالا در جامعه هستیم، اما گران‌فروشی وجود ندارد