کل اخبار 112072 اخبار امروز : 21
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 - May - 2024
  • ساعت :

    شادابی مدارس با حضور دانش آموزان

    کرمان (فت فتو) – همزمان با سراسر کشور، فعالیت حضوری مدارس استان کرمان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادین فعالیت حضوری مدارس در مراسم صبحگاه دانش آموزی هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان […]

    کرمان (فت فتو) – همزمان با سراسر کشور، فعالیت حضوری مدارس استان کرمان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شد.

    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین نمادین فعالیت حضوری مدارس در مراسم صبحگاه دانش آموزی هنرستان شهید شیرودی ناحیه یک کرمان گفت: بهار ۱۴۰۱ با اتمام ۱۳ فروردین مصادف شده با فعالیت حضوری مدارس و حلول ماه مبارک رمضان که این تقارن را به فال نیک می گیریم.

    رضا رضایی با بیان این که کرونا آسیب های زیادی برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت به همراه داشت، افزود: حضور دانش آموز در کلاس و ارتباط صمیمی و چهره به چهره بین معلم و دانش آموز باعث یادگیری بهتر می شود، در مدرسه دانش آموزان آداب زندگی و مهارت های اجتماعی را می آموزند و برای ساختن آینده بهتر آماده می شوند.

    وی گفت: امروز مدارس ما حال و هوا و رنگ و بوی واقعی خودشان را گرفته اند، همه ما می دانیم که آموزش مجازی دشواری های خاص خود را به ویژه برای دانش آموزان ابتدایی دارد، دانش آموزان ما در این بیش از دو سال از کلاس درس و دیدن چهره مهربان معلم محروم بودند که تبعات منفی زیادی به همراه داشت.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان، گفت: ضرورت دارد همه دانش آموزان هر سه نوبت واکسن را دریافت کنند.

    رضایی اظهار کرد: توصیه من به همه دانش آموزان این است که بهداشت و نظافت را کاملا رعایت کنند، استفاده از ماسک سر کلاس درس و در محیط مدرسه الزامی است، زنگ های کلاس درس باید به گونه ای تقسیم بندی شود که مشکل خاصی برای دانش آموزان و معلمان پیش نیاید.

    وی گفت: هر دانش آموزی که مشکل یا بیماری دارد باید درمان شود و در مدرسه حضور نداشته باشد به خاطر بیماری چند نفر نمی شود آموزش را تعطیل کرد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که خط قرمز ما سلامت دانش آموزان است، گفت: امروز صبح به چند مدرسه سر زدم فضای نشاط و شادابی به طور کامل حکمفرما بود که امیدواریم این فضا توام با سلامتی دانش آموزان تداوم داشته باشد.

    رضایی تصریح کرد: در مدتی که گذشت در زمینه تعلیم و تربیت با نقصان مواجه شدیم. این کمبودها را باید جبران کنیم تا این شرایط خاص را پشت سر بگذاریم و تعلیم و تربیت را به روال عادی برگردانیم، امروز روزی شبیه اول مهر است، امیدواریم با همکاری اولیا و همه فرهنگیان استان بتوانیم پایان سال تحصیلی را با موفقیت با آموزش حضوری داشته باشیم.

    بر پایه این گزارش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن بازدید از روند آموزش حضوری و کارگاه های هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش شهید شیرودی ناحیه یک کرمان در جمع هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان در مراسم صبحگاه دانش آموزی سخن گفت.




    شادابی مدارس با حضور دانش آموزان

    منبع: پــانا
    ? شادابی مدارس با حضور دانش آموزان

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A