سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان کرمان برگزار شد

کرمان- اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان کرمان با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این حوزه، در سیرجان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم “محسن روحی” هدف از حضور خود را قدردانی از هنرمندان تئاتر استان دانست. […]

کرمان- اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان کرمان با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این حوزه، در سیرجان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، در این مراسم “محسن روحی” هدف از حضور خود را قدردانی از هنرمندان تئاتر استان دانست.

وی با اشاره به اینکه اقدامات هنرمندان استان در عرصه تئاتر شوق آور و امیدآفرین است، افزود: بعضی از تئاترهای اجرا شده به واسطه استقبال مردم در کشور رکورد زدند و در واقع هنرمندان جایزه اصلی خود را از مردم گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به استقبال خوب مردم استان از تئاتر، بیان کرد: مردم کرمان مردمی هنر دوست، کتاب خوان و فرهنگ دوست هستند و تکرار آمارهای گذشته درست نیست چراکه آمار مربوط به خرید و مطالعه کتاب نشان از اهمیت این مردم به حوزه فرهنگ و هنر دارد.

وی اظهار کرد: تولیدات عرصه تئاتر را با حمایت شرکت‌های صنعتی معدنی سیرجان پیش می‌بریم و امیدواریم این همراهی همچنان تداوم یابد تا سال‌های آینده شاهد تولیدات فاخری در این عرصه باشیم.

روحی اقدامات انجمن تئاتر استان را مورد توجه قرار داد و گفت: با همکاری انجمن تلاش داریم کار را به‌صورت تخصصی پیش ببریم تا آثار فاخری تولید شود و امیدواریم جشنواره تئاتر استان آغازی بر درخشش بیشتر گروه‌های تئاتر استان در جشنواره‌های مختلف باشد.

یادآور می‌شود: در پایان این مراسم که با بزرگداشت استاد محمود ستوده‌نیا همراه بود برگزیدگان و تقدیر شدگان بخش‌های مختلف جشنواره شامل بخش صحنه‌ای، خیابانی و مسابقه نمایشنامه‌نویسی معرفی شدند.

کد خبر ۵۹۴۷۸۲۷




سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان کرمان برگزار شد