سیل ۳ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد‌های شهرستان جیرفت از مسدود شدن ۳ محور ارتباطی در بخش‌های ساردوئیه، جبالبارز، و اسفندقه خبر داد. مهدی امیر حیدری  گفت: به علت بارندگی‌های بامداد امروز  و شب گذشته ۳ محور روستایی جشار در بخش جبالبارز، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه در حال حاضر […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد‌های شهرستان جیرفت از مسدود شدن ۳ محور ارتباطی در بخش‌های ساردوئیه، جبالبارز، و اسفندقه خبر داد.

مهدی امیر حیدری  گفت: به علت بارندگی‌های بامداد امروز  و شب گذشته ۳ محور روستایی جشار در بخش جبالبارز، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه در حال حاضر بعلت طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها مسدود است.

او با اشاره به اینکه با افزایش میزان روند بارندگی‌ها و وجود رودخانه‌های متعدد در مناطق کوهستانی افزایش میزان راه‌های مسدودی وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جیرفت با اشاره به گستردگی شهرستان جیرفت و تعدد جاده‌های خاکی روستایی می گوید: از مردم و ساکنان روستا‌ها خواهشمندیم با توجه به اعلام شرایط قرمز بارندگی و ناپایداری‌های جوی تا حتی المقدور از تردد غیر ضروری در جاده‌ها خود داری و با تامین مواد غدایی و مایحتاج خود از افزایش تردد‌ها در جاده‌های روستایی خودداری کنند.

مهدی امیر حیدری گفت: به رغم ادامه بارندگی‌های پیش رو دستگاه‌های لودر و گریدر در بخش‌های جبالبارز، اسماعیلی و اسفندقه مستقر کرده ایم، اما بجهت ادامه روند بارش‌ها در مناطق بالا دست در زمان مناسب کار عملیات تیغ زنی و بازگشایی مسیر‌ها انجام خواهد شد.

او کمبود ماشین آلات راهداری را از عمده مشکلات حال راهداری در شهرستان دانست و گفت: با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم یقینا از این وضعیت بحرانی اعلام شده چند روزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان در کنار مردم خواهد بود

فت فتو کرمان کرمان




سیل ۳ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سیل ۳ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد