سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت وارد کرد

به گزارش نذیر کرمان از جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: در پی وقوع باران‌های سیل‌آسا در بخش‌هایی از این استان، تاکنون پنج شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی معابر و منازل شدند. وی با تاکید بر امدادرسانی به موقع نیروهای امدادگر هلال احمر در ۱۵ روستا اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران […]


به گزارش نذیر کرمان از جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح افزود: در پی وقوع باران‌های سیل‌آسا در بخش‌هایی از این استان، تاکنون پنج شهرستان دچار سیل و آبگرفتگی معابر و منازل شدند.


وی با تاکید بر امدادرسانی به موقع نیروهای امدادگر هلال احمر در ۱۵ روستا اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر تاکنون ۶ خودروی گرفتار در سیلاب را رهاسازی کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه در مجموع ۳۱ خانواده دچار حادثه شدند، ادامه داد: آب ۲۶ منزل مسکونی توسط نیروهای هلال احمر تخلیه شده است.


فلاح با اشاره به امدادرسانی ۵۱ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم در مناطق سیل زده، اضافه کرد: در این عملیات های امداد و نجات ۱۴ دستگاه خودروی نجات، آمبولانس و سبک به کارگرفته شده است.

به گزارش نذیر کرمان، سیل و آبگرفتگی از روز گذشته بخش‌هابی از شمال استان کرمان را فرا گرفت و عملیات امدادرسانی در مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/




سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت وارد کرد

منبع: ایـلنا
? سیل و آبگرفتگی به ۱۵ روستای کرمان خسارت وارد کرد