سیلاب ۱۲ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد

جیرفت – فت فتو – اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد که در نتیجه جاری شدن سیلاب یا بارش برف طی روز یکشنبه یک راه اصلی و ۱۱ راه فرعی در این منطقه مسدود شده است. مجتبی رییسی معاون راهداری این اداره روز یکشنبه به خبرنگار فت […]

جیرفت – فت فتو – اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اعلام کرد که در نتیجه جاری شدن سیلاب یا بارش برف طی روز یکشنبه یک راه اصلی و ۱۱ راه فرعی در این منطقه مسدود شده است.

مجتبی رییسی معاون راهداری این اداره روز یکشنبه به خبرنگار فت فتو توضیح داد: راه اصلی مسدود شده برجک – ایرانشهر و محوهای فرعی در بخش جبالبارز جیرفت و نیز آبنماهای محورفرعی مظفرآباد – بیژن آباد و آبسردوئیه در رودبارجنوب بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم بارش ها امکان مسدود شدن محور رودبار_ زهکلوت و زهکلوت _ایرانشهر نیز وجود دارد.

رییسی به بارش برف در محور جیرفت _ساردوئیه اشاره کرد و گفت: مردم و رانندگان با توجه به حجم بارش ها از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند و در صورت تردد از گردنه های برفگیر جیرفت حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی از لغزنده بودن جاده های جنوب کرمان بر اثر بارش باران خبر داد و افزود: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جنوب کرمان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در زمینه وضعیت جوی راه هاست.




سیلاب ۱۲ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد

منبع: ایرنـا
? سیلاب ۱۲ محور ارتباطی جنوب کرمان را مسدود کرد