سیلاب خسارت بالای دو هزار میلیارد تومانی در کرمان برجای گذاشت

کرمان برجای گذاشت” class=”mauto block”/> مدیرکل بحران استان کرمان گفت: سیلاب ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان در بخش زیربنایی و کشاورزی وارد کرده است. به گزارش فت فتو، مجید سعیدی گفت: تا کنون حدود ۶۵ تُن اقلام زیستی و معیشتی در بین سیل زدگان استان توزیع شده و رفته رفته […]

کرمان برجای گذاشت” class=”mauto block”/>

مدیرکل بحران استان کرمان گفت: سیلاب ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان در بخش زیربنایی و کشاورزی وارد کرده است.


به گزارش فت فتو، مجید سعیدی گفت: تا کنون حدود ۶۵ تُن اقلام زیستی و معیشتی در بین سیل زدگان استان توزیع شده و رفته رفته روال زندگی مردم در این مناطق به حالت عادی بازمی‌گردد.

سعیدی افزود: خوشبختانه در حال حاضر مناطق سیل زده استان از وضعیت اضطرار خارج شده و شرایط به حالت پایدار رسیده وارزیابی خسارات در مناطق سیل زده استان کرمان نیزبه پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام موارد لازم به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده تا به هیئت دولت منتقل شود گفت: روز قبل نیز هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و آخرین وضعیت اطلاعات استان‌ها در این جلسه مطرح شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه در این جلسه تصمیمات ابتدایی عاجلی برای اقدامات فوری و اضطراری به ویژه در بحث زیرساخت‌ها گرفته شده افزود: مابقی تصمیمات و مصوبات به جلسه بعدی موکول شد تا مصوباتی مربوط به بازسازی زیرساخت‌ها و کشاورزی و مسکن داشته باشند.


انتهای پیام/




سیلاب خسارت بالای دو هزار میلیارد تومانی در کرمان برجای گذاشت

منبع: ایـلنا
? سیلاب خسارت بالای دو هزار میلیارد تومانی در کرمان برجای گذاشت