سیزده فروردین، روز آشتی مردم با طبیعت است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: روز طبیعت، روز آشتی مردم با طبیعت است. قاسم رحیمی‌نیا در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است، هر فرد وظیفه دارد تا به منظور حفظ حیات همه موجودات زنده به ویژه جامعه بشری نسبت به حفاظت و حراست از […]

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: روز طبیعت، روز آشتی مردم با طبیعت است.

قاسم رحیمی‌نیا در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است، هر فرد وظیفه دارد تا به منظور حفظ حیات همه موجودات زنده به ویژه جامعه بشری نسبت به حفاظت و حراست از جنگل‌ها و مراتع تلاش کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: مردم در روز طبیعت با حفظ بهداشت عرصه‌های جنگلی و مرتعی از رها کردن هرگونه زباله، قطع سرشاخه‌ درختان و یا بوته‌ها و همچنین روشن کردن آتش در نزدیکی آن‌ها به شدت اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: نیروهای حفاظت از منابع طبیعی در هفت شهرستان جنوبی کرمان با همکاری همیاران طبیعت و محافظان افتخاری ضمن گشت و مراقبت مستمر در عرصه‌های ملی با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به همشهریان برای حفاظت از انفال الهی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اینکه صيانت از منابع طبيعی تنها با مشاركت مردم و جوامع محلی امكان پذير است افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند هرگونه تخریب، تصرف اراضی ملی و یا آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی، مرتعی مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ کد امداد جنگل و مرتع این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای خبر/ تاج الدینی




سیزده فروردین، روز آشتی مردم با طبیعت است

منبع:آرمـان
? سیزده فروردین، روز آشتی مردم با طبیعت است