سیدمحمد حجازی؛ سرداری که یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود

استاد حوزه علمیه مشهد گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ یادواره شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس با حضور اسلام حاجب فرمانده سپاه، جمعی از ایثارگران، بسیجیان و خادمین […]

استاد حوزه علمیه مشهد گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ یادواره شهید سید محمد حجازی جانشین سپاه قدس با حضور اسلام حاجب فرمانده سپاه، جمعی از ایثارگران، بسیجیان و خادمین شهدای شهرستان رودبار جنوب عصر امروز در جوار شهدای گمنام برگزار شد.

 
 
حجت الاسلام والمسلمین سید علی نمازی از اساتید برجسته حوزه علمیه مشهد در یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در شهرستان رودبار جنوب گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد ادامه داد و خستگی ناپذیر در جبهه‌های مقاومت فعالیت کرد.
 
موفق در کادر سازی
 
حجت الاسلام والمسلمین نمازی از شهید حجازی بعنوان الگوی خدمت در تمامی عرصه‌های خدمت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگیش از هیچ خدمتی برای نظام و انقلاب دریغ نکرد بعد از دفاع مقدس نیز در پست‌های مختلف مسؤلیتی مهم همواره راه خدمت را برگزید و ده سال از عمر بابرکت خود را بعنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج گذراندند.
 
وی افزود: شهید حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود خدمات بزرگی برای کادرسازی و سازماندهی بسیج مخصوصاً بسیج سازندگی انجام داد که ثمره آن‌ها خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم بود.
 
حجت الاسلام نمازی بیان کرد: پایان دفاع مقدس، پایان مجاهدت‌های سردار سید محمد حجازی نیست. او پس از جنگ نیز همچنان پرتلاش در صحنه حضور داشت و تمام وجودش را وقف خدمت به نظام اسلامی کرد.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی بر عهده داریم در این راه شهدا چراغ راه ما و الگوی حرکت در صراط مستقیم هستند.
 
 
همچنین در این مراسم اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب به بیان خاطراتی از شهداء پرداخت.
 
سردار حجازی یکی از یاران وهم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و بیش از ۵۲ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین در لبنان وسوریه مبارزه کردند، این شهید بزرگوار فرمانده سپاه لبنان هم بود که افتخارات و مبارزات زیادی در سوریه لبنان و جنگ ۸ساله دارد.
 
این مراسم به همت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب و با همکاری کمیته خادمین شهدای شهرستان برگزار شد.
 
انتهای خبر/پورحیدر




سیدمحمد حجازی؛ سرداری که یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود

منبع:آرمـان
? سیدمحمد حجازی؛ سرداری که یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود