سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می‌جنگیم/ بازی خیلی راحت را در می‌آورند

سرمربی شهرخودرو به شرایط موجود در دیدار با گل‌گهر اعتراض کرد. به گزارش فت فتو، داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو درباره تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: مشکلات گذشته ادامه دارد و از بی‌کسی در حال اذیت شدن هستیم. گل‌گهر تیم خوبی است و قلعه‌نویی استاد بنده بوده است و تقابل با […]

سرمربی شهرخودرو به شرایط موجود در دیدار با گل‌گهر اعتراض کرد.

به گزارش فت فتو، داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو درباره تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: مشکلات گذشته ادامه دارد و از بی‌کسی در حال اذیت شدن هستیم. گل‌گهر تیم خوبی است و قلعه‌نویی استاد بنده بوده است و تقابل با او جذابیت زیادی برای من داشت.

وی ادامه داد: ما با جریان‌های وحشتناکی در حال جنگیدن هستیم. با توجه به تمام مشکلاتی که داریم، به زمین می‌رویم. مشکل نام تیم، ساده‌ترین مشکل ما است. اتفاقاتی در جریان بازی می‌افتد که عجیب است‌. دو- سه صحنه را می‌آورند و کارشناسی می‌کنند؛ در حالی که بازی خیلی راحت‌تر از این‌ها در می‌آید. هیچ‌کس به توانایی تیم خوب گل‌گهر شک ندارد و در همه بازی‌هایش تیم برتر بوده است. ناخودآگاه جریان‌هایی علیه تیم ما است اما با چشم می‌بینم که بازیکنانم با جریاناتی می‌جنگند که فقط به داخل زمین تعلق ندارد. مثلا در یکی دو صحنه داور رویش را آن طرف می‌کرد و اجازه نمی‌داد بازیکن ما وارد زمین شود. مدام به داور چهارم می‌گفتیم و مدام به ما می‌گفت هندزفری خراب است اما با همان هندزفری، ۳ بار به داور گفت که به نیمکت ما کارت دهد. هندزفری چطور خراب بود؟ چرا مربی ما را اخراج کرد؟ به من نامه داده‌اند که اگر اخراج شوی، ۳ جلسه محروم می‌شوی و تهدید کردند که حرف نمی‌زنیم اما نمی‌دانم چرا تاجدار را اخراج کرد. بعضی دوستان کار خود را خوب بلدند. بازی خوب و زیبایی بود و کیف کردیم. حضور دوباره تماشاگران در استادویم زیبا با این چمن خوب خیلی جذاب بود و صحنه خوبی را رقم زد. به مسئولان گل‌گهر تبریک می‌گویم که چنین امکاناتی را فراهم کردند. ما بعضی چیزها را نداریم و بازیکنانم که موقع ورود به زمین، این امکانات را دیدند، تعجب کردند. خیلی سال است به لطف خدا در این فوتبال هستم و تیم‌ها با مشکلات زیادی را دیده‌ام اما همه آن‌ها مدیران شریفی داشتند و مسئولان کمکشان می‌کردند اما ما تنها هستیم و بازیکنانم فقط خدا را دارند. نمی‌شود بی‌کسی آن‌ها بدون جواب بماند. در همین سیرجان آدم لذت می‌برد که اینجا بازی می‌کند.

سیدعباسی اضافه کرد: نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم. کسی که حق این بازیکنان را می‌خورد، هم جوابشان را در این دنیا و هم در روز قیامت خواهد داد. از مسئولان گل‌گهر به خاطر این همه امکانات تشکر می‌کنم. می‌توانیم یک باشگاه حرفه‌ای را ببینیم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و برای بازیکنانم بهترین چیزها را می‌خواهم. امیدوارم خدا حواسش به تیم من باشد.

انتهای پیام




سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می‌جنگیم/ بازی خیلی راحت را در می‌آورند

منبع: ایـسنا
? سیدعباسی: با جریانات بیرون زمین می‌جنگیم/ بازی خیلی راحت را در می‌آورند