سیاست خارجی ما با حکمت و مصلحت پایدار می ماند

کرمان- رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه امنیت با سیاست‌گذاری درست محقق می‌شود، گفت: سیاست خارجی ما با عزت، حکمت و مصلحت، پایدار خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان، حسین اکبری فرد صبح چهارشنبه در دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان، اظهار کرد: کرمان به استان کریمان […]

کرمان- رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه امنیت با سیاست‌گذاری درست محقق می‌شود، گفت: سیاست خارجی ما با عزت، حکمت و مصلحت، پایدار خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان، حسین اکبری فرد صبح چهارشنبه در دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران در دانشگاه شهید باهنر کرمان، اظهار کرد: کرمان به استان کریمان و نخبه پروری مشهور و شهید حاج قاسم سلیمانی زاده این خطه است.

وی سپس با اشاره به اینکه دانشگاه باهنر متفاوت‌تر از سایر دانشگاه‌های کشور و شاید جهان است، تاکید کرد: این دانشگاه کاملاً خیّرساز و با نگاه توسعه‌ای ساخته شده است.

اکبری فرد در ادامه با بیان اینکه توسعه با توصیه محقق نمی‌شود، تصریح کرد: همه از امنیت موجود در کشور استفاده می‌کنند و امنیت یکی از مولفه‌های توسعه است.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: سیاست خارجی ما با عزت، حکمت و مصلحت، پایدار خواهد بود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه سیاست خارجی کشور ایفا می کنند،

اکبری فرد با بیان اینکه امنیت در سایه سیاست‌گذاری به موقع و درست محقق می‌شود، گفت: سیاست خارجی اگر درست و توسط اندیشمندان اتخاذ نشود، هزینه‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: هرچند که تولید علم مرجعیت ساز است، اما مصرف علمی هم مهم است زیرا باعث ایجاد قدرت و رفاه می‌شود.

کد خبر ۵۹۷۸۰۱۷




سیاست خارجی ما با حکمت و مصلحت پایدار می ماند

منبع: مــهر
? سیاست خارجی ما با حکمت و مصلحت پایدار می ماند