سیاست‌گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار کشوری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: برای بهبود وضعیت استان کرمان به حرکت جهادی دیگری نیاز داریم زیرا هدف‌گذاری استان رسیدن به رتبه کمتر از پنجم کسب‌وکار کشور است. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ ظهر امروز جلسه بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: برای بهبود وضعیت استان کرمان به حرکت جهادی دیگری نیاز داریم زیرا هدف‌گذاری استان رسیدن به رتبه کمتر از پنجم کسب‌وکار کشور است.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ ظهر امروز جلسه بررسی چالش‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان( اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان) با رویکرد افزایش رضایت‌مندی مراجعین و اقدامات اصلاحی در سطح استان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی ، امور حقوقی و ارتباطات مردمی ، مسئول بسیج ادارات و جمعی از مدیران در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداردی برگزار شد.

محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به افزایش رضایتمندی مراجعان به دستگاه‌های اجرایی در استان کرمان گفت: این در شرایطی‌ست که برای ارتقای رتبه کسب و کار استان کرمان در سطح کشور از ۳۱ به ۱۲ اقدامات موثری را انجام داده‌ایم.

وی افزود: برای جذب سرمایه‌گذاری و کاهش نرخ بیکاری در استان کرمان اقدامات مفیدی انجام شد و در راستای این اقدامات هم رتبه‌های فضای کسب و کار مطلوب‌تر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت استان کرمان به حرکت جهادی دیگری نیاز داریم، افزود: رسیدن از رتبه فضای کسب و کار از ۳۱ به ۱۲ سخت بود، اما اگر بخواهیم به رتبه چهار یا پنج برسیم خیلی سخت‌تر است و هدف‌گذاری استان رسیدن به رتبه کمتر از پنجم کسب و کار کشور است.

 وحیدی اظهار کرد: دستگاه‌هائی داریم که که مردم بیشترین مراجعات را به این مجموعه‌ها دارند و عملکرد آنها می‌تواند تبلور عملکرد سیستم حاکمیت باشد و همکاران ما بازدید نامحسوس از این ادارات داشته‌اند و چالش‌ها را از دید ارباب‌رجوع بررسی کرده‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چالش‌های استخراج شده در نشست مدیران مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرند و دستگاه برنامه عملیاتی خود را برای راهکارهای اصلاحی تدوین می‌نماید.

 




سیاست‌گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار کشوری

منبع:آرمـان
? سیاست‌گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار کشوری