«سیاست‌زدگی وحشتناک» یکی از مشکلات استان است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با انتقاد از سیاست‌زدگی در استان گفت: «یکی از مشکلات استان، سیاست‌زدگی وحشتناک است که باعث شده در شرق و جنوب استان، مردم به واسطه دعواهای بیهوده سیاسی در فقر دست و پا بزنند و به سرمایه‌های موجود در استان توجه نشود». به گزارش فت فتو؛ سردار معروفی در آیین بیعت ثاراللهیان […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با انتقاد از سیاست‌زدگی در استان گفت: «یکی از مشکلات استان، سیاست‌زدگی وحشتناک است که باعث شده در شرق و جنوب استان، مردم به واسطه دعواهای بیهوده سیاسی در فقر دست و پا بزنند و به سرمایه‌های موجود در استان توجه نشود».

به گزارش فت فتو؛ سردار معروفی در آیین بیعت ثاراللهیان با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان افزود: «مشکل دیگر، کشف نشدن جوانان مومن، انقلابی و جهادی است که آماده هستند تا گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند؛ ما این جوانان را کشف و توانمند نکرده‌ایم و به کار نگرفته‌ایم؛ معتقدیم که این اقدام، راه نجات استان خواهد بود».

وی همچنین با بیان اینکه سپاه سازمانی انقلابی، گسترده و توسعه یافته است، اظهار کرد: «در استان کرمان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نیروی بسیجی و افزون بر سه هزار پایگاه مقاومت فعال هستند که ممکن است موضع‌گیری‌هایی نیز بشود اما موضع سپاه در استان فقط از طریق فرمانده یا روابط عمومی اعلام می‌شود و نباید کسی تحلیل نادرستی ارائه کند».

سردار حسین معروفی با بیان اینکه سپاه سازمانی توسعه یافته و بزرگ و دارای رده‌های مختلفی است، ادامه داد: «امکان دارد حرفی در رده‌های مختلف زده شود اما موضع سپاه در استان فقط توسط فرمانده سپاه یا روابط عمومی به طور رسمی اعلام می‌شود».

وی همچنین، با بیان اینکه سپاه انقلاب در حوزه دولت و در دیگر ارکان در حوزه سیاست رقیب کسی نیست، گفت: «معیار ما انقلاب اسلامی است و درهای سپاه نیز به روی همه باز است اما خطوط قرمزی دارد».

سردار معروفی بیان کرد: «کسی که با انقلاب، امام انقلاب و روح و روان ملت ایران زوایه دارد و در زمین دشمن بازی می‌کند، با هر لباس و سابقه، جایی در درون سپاه ندارد و این نگاه در شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی تعریف شده است».

سیاست‌زدگی وحشتناک در کرمان

وی با اشاره به اینکه دو عامل مشکل بزرگ استان کرمان است، گفت: «نخستین مشکل سیاست‌زدگی وحشتناک در استان است و مشکل دیگر کشف نشدن جوانان مومن، انقلابی و جهادی است که آماده هستند تا گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند».

وی افزود: ‌«باید جوانان انقلابی را کشف و توانمند کنیم و مسئولیت‌ها را به آنان بسپاریم».

سردار معروفی ادامه داد: «به طور قطع نیازمند تحول مدیریتی در سطوح پایه و میانی و در چارچوب گام دوم انقلاب هستیم تا بتوانیم گام‌های مؤثر را برای انجام خواسته‌های مردمی و دولت انقلابی انجام دهیم؛ ما منتظریم تا اقدامات تأثیرگذار و مهمی را در روزهای آینده در استان شاهد باشیم».

حاج قاسم نماد سپاه

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه گفت: «اگر بخواهیم سپاه را معرفی کنیم، می گوییم شهید حاج قاسم سلیمانی خروجی و نماد سپاه است و جایی ندیدیم که شهید سلیمانی برای انقلاب اسلامی به چالش کشیده و زمینگیر شود».

وی افزود: «امام خمینی(ره) برای بقای انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران را تشکیل داد و انسان‌های انقلابی، پاکباخته، منسجم و فولادین را در آن سازماندهی کرد که وظیفه آن حفاظت و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای بزرگ انقلاب است».

سردار معروفی بیان کرد: «امام راحل بسیج را پایه و شکل آن را مردمی قرار داد که امروز اثر آن را در جای جای جهان اسلام با عنوان عزت، اقتدار و با تفکر امامین انقلاب و اسلام ناب محمدی مشاهده می‌کنیم».

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «سپاه سد نفوذناپذیر و جان‌پناه امن برای ملت ایران، انقلاب اسلامی، حجت خدا و ولایت و تفسیر حقیقی سپاه انقلاب است و با عربده کشی به وحشت نمی‌افتد؛ سپاه با حرکت‌های فریب‌خوردگان و زیاده‌گویی قاتلان در انقلاب زمینگیر نمی‌شود و به حاشیه نمی‌رود؛ با تعریف و تمجید کسی هم ذوق زده نمی‌شود، این سپاه بر اصول و معیار خود ایستاده  و مصداق آن سپهبد شهید سلیمانی است».

برپایه‌ی این خبر، آیین بیعت ثاراللهیان با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در محل گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




«سیاست‌زدگی وحشتناک» یکی از مشکلات استان است

منبع: بــرنا
?
«سیاست‌زدگی وحشتناک» یکی از مشکلات استان است