سپاه پای کار تولید دانش بنیان واشتغال آفرین

در دیدار فرمانده سپاه ثارا…استان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان برتحقق اهداف سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین تاکید شد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  امام جمعه کرمان با قدر دانی از مجموعه فداکار و فعال سپاه  افزود:  سپاه در حوزه معنوی و […]

در دیدار فرمانده سپاه ثارا…استان و نماینده ولی فقیه در استان کرمان برتحقق اهداف سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین تاکید شد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  امام جمعه کرمان با قدر دانی از مجموعه فداکار و فعال سپاه  افزود:  سپاه در حوزه معنوی و بصیرت افزایی، کمک به حادثه دیدگان سیل و زلزله، ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی، محرومیت زدایی، دفاع مقدس  رسالت خود را بشکل احسنت به انجام رساندند و همچنان  پای کار است   وباید  برای پیشنهاد سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله درباره  عملیاتی شدن شعار سال  بزودی پیش جلسه ی برگزار شود تا استان کرمان در پیشبرد خواست رهبری پیشتاز باشد.

فرمانده سپاه ثارا…استان هم با برشمردن خدمات سپاه در عرصه های  فرهنگی یادواره های شهدا، کمک رسانی به مناطق محروم درشهرستانهای جنوبی ، آبرسانی روستایی ، کمکهای مومنانه ،فعالیتهای بهداشتی… افزود:.در حوزه فرهنگی اجتماعی و مکتب شهید سلیمانی بخوبی کارشده و امید است امسال حرکت مردمی در این مسیر به یک‌میلیون نفر برسد.

سردار معروفی تاکید کرد :نامگذاری سال نباید فقط در حد شعار باشد و با حمایت و جدیت   وتشکیل یک قرار گاه به یک‌مطالبه جدی و عمومی تبدیل شودو استان کرمان با استعدادهای مختلف و ظرفیتهای گوناگون باید نقش برجسته ای داشته باشد و این شعار را عملیاتی کند‌‌‌‌ و سپاه نیز با جدیت پای کار است.




سپاه پای کار تولید دانش بنیان واشتغال آفرین

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سپاه پای کار تولید دانش بنیان واشتغال آفرین