سپاه پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است

امام جمعه ریگان گفت: سپاه را می‌توان پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب دانست . حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران صیانت انقلاب اسلامی را برعهده دارد و فراتر از مرز‌های جغرافیایی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد. امام جمعه ریگان گفت […]

امام جمعه ریگان گفت: سپاه را می‌توان پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب دانست .

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران صیانت انقلاب اسلامی را برعهده دارد و فراتر از مرز‌های جغرافیایی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

امام جمعه ریگان گفت : آن‌هایی که سپاه هراسی می‌کنند بدانند کسانیکه با سپاه دشمنی می‌کنند در حقیقت با ایران اسلامی دشمنی می‌نمایند.

رضا زاده گفت: سپاه نیروی متولد شده از انقلاب اسلامی است ، سپاه در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات رسانی انجام می‌دهند که در دوران کرونا با برنامه‌های کمک مومنانه ومواسات خوش درخشید.

امام جمعه ریگان گفت: آمریکا از لباس سپاه ترس وحشت دارند و موشک بالستیک سپاه لرزه بر اندام آن‌ها انداخته است.

رضا زاده با اشاره به اینکه سپاه اسلام روزبه روز بر هیمنه آن افزوده می‌شود، گفت: هیمنه پوشالی آمریکا در حال افول است، همه مردم ایران اسلامی سپاهی هستند وحامی سپاه نیز می‌باشند و سپاه عزیز مردم است.

امام جمعه ریگان با اشاره به خدمات سپاه پاسدان در شهرستان ریگان گفت: سپاه در زمینه آبرسانی به ۲۰روستای ریگان آبرسانی انجام داده است.

رضا زاده گفت: در حوزه‌های عمرانی بهداشت وزیرساخت جاده خدمات ارزنده‌ای در مناطق محروم شهرستان انجام داده است.

او گفت: در زمینه ساخت مسکن محرومیت وخانه عالم سپاه در روستا‌های محروم خدمات ارزنده‌ای انجام داده است

فت فتو کرمان کرمان




سپاه پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سپاه پاسدار آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است