سپاه و بسیج حامی نیروی انتظامی هستند

حسن سنجری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند، گفت: امروز نیروی انتظامی با اقتدار خود اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز و به مناسبت هفته فراجا فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه فهرج با فرمانده انتظامی […]

حسن سنجری با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند، گفت: امروز نیروی انتظامی با اقتدار خود اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز و به مناسبت هفته فراجا فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه فهرج با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در این دیدار با تبریک هفته فراجا و قدردانی از زحمات مجموعه انتظامی بیان کرد: تلاش‌های مجاهدانه فرمانده و کادر نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و امنیت ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی هستند افزود: امروز نیروی انتظامی با اقتدار خود اجازه کوچک‌ترین خطایی به برهم زنندگان نظم و امنیت کشور نمی‌دهد.

همچنین سرهنگ رفیع آبادی فرمانده انتظامی فهرج در این دیدار گفت: سپاه و نیروی انتظامی دو بازوی مستحکم برای برقراری نظم، آرامش و امنیت هستند.

وی بر تعامل نیروی انتظامی با مردم و سایر نهادهای تأمین امنیت بویژه سپاه و بسیج تاکید و افزود: ایجاد و تأمین امنیت یک وظیفه ملی است که نیاز به عزم همگانی دارد و از همه مردم می‌خواهیم در این زمینه با نیروی انتظامی بیش از گذشته همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/فهرج




سپاه و بسیج حامی نیروی انتظامی هستند

منبع:آرمـان
? سپاه و بسیج حامی نیروی انتظامی هستند