سپاه علاوه‌ بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی هم ایفای نقش کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه راور گفت: سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم به خوبی ایفای نقش نموده است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت سپاه راور؛ غلامرضا عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه راور در پیامی سال‌روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه راور گفت: سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم به خوبی ایفای نقش نموده است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط‌عمومی ناحیه مقاومت سپاه راور؛ غلامرضا عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه راور در پیامی سال‌روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران، فرزند مبارک انقلاب اسلامی بود که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه ١٣٥٨ در حالی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و شرارت‌های داخلی که از طرف ابرقدرتهای شرق و غرب هدایت می‌شدند روبرو بود.

سبزپوشانی که با آمادگی به موقع در مکتب سیدالشهد، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) درس ایستادگی و شهادت آموخته‌اند و همواره حافظ اسلام و امنیت مرزهای زمینی، دریایی و هوائی ایران اسلامی بودند.

سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم عزیز به عنوان، ولی‌نعمتان نظام و انقلاب به‌خوبی ایفای نقش نموده است؛ این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی‌ها باعث کینه‌ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دلها و مرد میدان و عمل، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سال‌روز تاسیس این نهاد انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا، همه پاسداران جان برکف و مردم شریف شهرستان راور  تبریک می‌گویم و برای جان برکفان سپاه پاسداران در راه رسالت‌های بلند و خطیرشان از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی، عزت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

انتهای خبر/




سپاه علاوه‌ بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی هم ایفای نقش کرده است

منبع:آرمـان
? سپاه علاوه‌ بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت‌رسانی هم ایفای نقش کرده است