سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد 

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید نگاه لیبرالیستی به گروه‌های جهادی داشت اظهار کرد: سپاه برای خدمات‌دهی به مردم و رفع فقر و محرومیت از هیچ کس اجازه نمی‌گیرد.  سردار حسین معروفی صبح امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج جهادسازندگی گفت: کسی که می‌گوید […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نباید نگاه لیبرالیستی به گروه‌های جهادی داشت اظهار کرد: سپاه برای خدمات‌دهی به مردم و رفع فقر و محرومیت از هیچ کس اجازه نمی‌گیرد. 

سردار حسین معروفی صبح امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی به مناسبت هفته بسیج جهادسازندگی گفت: کسی که می‌گوید نیروهای جهادگر نیروهای ارزان قیمت هستند را اصلا قبول ندارم و این دیدگاه، لیبرالیست و نگاه ما به این انسان‌های بزرگ، نگاه حقیقت دین است و نگاه برکت، عزت و شرف و بزرگی و … است. 
وی خطاب به جهادگران گفت: مقام معظم رهبری راهیان نور، گروه‌های جهادی و حلقه‌های صالحین کارهای عمیق فرهنگی برشمردند. 
وی مهار نفس،  را از ارکان کار جهادی برشمرد و عنوان کرد: شاهد کارهای فرهنگی در روستاها هستیم و این هرچند کافی نیست اما شروع خوبی است. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برطرف کردن ناامیدی و محرومیت را از کارهای مورد رضایت خداوند دانست و بیان کرد: بزرگترین دشمن ما، آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و چون ملت بزرگ ایران پای انقلاب هستند و آنها با ما دشمنی می‌کنند. 
وی افزود: ما دشمن فقر هستیم و جهادگران باید فقر و محرومین که در شان این ملت و نظام نیست برطرف کنند. 
معروفی داشتن اعتقادات قلبی، وجود حقیقت انقلابی گری منهای روحیه محافظه کاری و محاسبه‌گری و جهادی عمل کردن را اضلاع شخصیتی جهادگر برشمرد و در ادامه با اعلام این مطلب که کرمان محرک برای از بین بردن تنش آبی شد، اظهار کرد: منطقه‌ای که بهداشت و آب نداشته باشد مسجد احداث نخواهیم کرد. 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اشتغال خرد خانگی یکی دیگر از محورهای کار دانست و تصریح کرد: وقتی که برای شغل‌های که ایجاد کردیم، بازار هم برای فروش محصولات تولیدی ایجاد کردیم آن زمان می‌گویم این اقدام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است. 
وی مسکن محرومین و تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان را یکی دیگر از اولویت‌ها دانست و اطهار کرد: حاشیه نشینی در کرمان یک شوخی شده است اما در سیستان و بلوچستان ساماندهی شدند. 
معروفی امور فرهنگی و اجتماعی را یکی دیگر از اولویت‌ها تلقی کرد و افزود: نباید گفتمان دو امامین را باید مدنظر قرار دهیم و گام دوم انقلاب باید اجرا شود و به جوانان بها داد تا آنها انقلاب را سرانجام مقصود برسانند. 
وی در ادامه به تشریح عملکرد بسیج سازندگی پرداخت و تصریح کرد: سه هزار گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت کرده ایم. 
معروفی افزود: در سال گذشته هزار و ۳۴۲ نفر با اعطای تسهیلات مشغول به کار شده اند. ۳۰۴ سری جهیزیه، اجرای پروزه های عمرانی و محرومیت زدایی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و … توسط بسیج سازندگی در استان انجام شده است. 
جلالی مسئول بسیج سازندگی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ساماندهی، ثبت و مجوزدار کردن گروه های جهادی از سال گذشته در استان آغاز کرده ایم و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید. 
وی افزود: در سال جاری علاوه بر راهبری شغلی بحث فضاسازی، زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز مشاغل در دستور کار قرار خواهیم داد. 
انتهای پیام




سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد 

منبع: ایـسنا
? سپاه برای خدمت به مردم از کسی اجازه نمی‌گیرد