سپاه؛ نهاد انقلابی برآمده از مردم و برای مردم

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی است که نیاز به تبلیغات ندارد، چرا که خدمات این نهاد بسیار ارزشمند، مشخص است. مولوی چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی […]

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی است که نیاز به تبلیغات ندارد، چرا که خدمات این نهاد بسیار ارزشمند، مشخص است.

مولوی چاهانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) گفت: سپاه نهاد مردمی است و هر کشور و نظامی که نهاد مهمی همچون این نهاد داشته باشد، یقینا و قطعا روز به روز مراحل پیشرفت در کشور را نسبت به سایر کشورها احساس خواهد کرد.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی است که نیاز به تبلیغات ندارد، چرا که خدمات این نهاد بسیار ارزشمند، مشخص است.

وی اظهار کرد: شاهد بودیم، زمانی که دشمنان از هر سو برای نابودی نظام اسلامی اقدام می‌کردند و بحران‌های شدید اقتصادی علیه ما اعمال می‌کردند؛ اما هیچ خللی در وجود ملت ایران به‌وجود نیامد.

مولوی چاهانی افزود: آحاد ملت ایران شیعه، سنی، ترک، لر، بلوچ و دیگر اقوام با دیدن سربازان سبزپوش و سروقامت سپاه احساس بیگانگی نمی‌کنیم و خودمان را از آنها و آنها را امانت‌دار خود می‌دانیم.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت عنوان کرد: زمانی که مردم در امنیت و آرامش مشغول به فعالیت‌های خود هستند، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با تأکید بر این‌که ما باید این نهاد را بیش از پیش تقویت کنیم و در کنار نیروهای سپاه باشیم، ابراز کرد: امروزه تبلیغات وسیعی برای تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌شود اما با بصیرت، آگاهی و دانش باید در راستای تقویت این نهاد تلاش کنیم.

انتهای خبر/م




سپاه؛ نهاد انقلابی برآمده از مردم و برای مردم

منبع:آرمـان
? سپاه؛ نهاد انقلابی برآمده از مردم و برای مردم