سومین محفل شعر و خاطره «حماسه سرخ» در کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و با حضور جمعی از شاعران کرمانی و مسئولان فرهنگی استان، شامگاه ششم مهرماه سومین محفل ادبی شعر و خاطره «حماسه سرخ» در موزه صنعتی کرمان برگزار شد.  به گزارش نذیر کرمان، در ابتدای این نشست آرش کیانی دبیر انجمن شعر دفاع مقدس کرمان اظهار کرد: هفته دفاع […]

نذیر کرمان/کرمان به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس و با حضور جمعی از شاعران کرمانی و مسئولان فرهنگی استان، شامگاه ششم مهرماه سومین محفل ادبی شعر و خاطره «حماسه سرخ» در موزه صنعتی کرمان برگزار شد. 

به گزارش نذیر کرمان، در ابتدای این نشست آرش کیانی دبیر انجمن شعر دفاع مقدس کرمان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، تابلویی به وسعت اندیشه، عرفان و هنر است که هر کسی از منظری و بنا بر ظرفیت وجودی خویش می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

وی افزود: ما مدیون ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیزمان بوده و تا زنده‌ایم قدردان این موهبت‌های الهی‌شان هستیم. 

سیدمهدی میرتاج‌الدینی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیزدر این مراسم گفت: بخش مهم و عمده‌ای از ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده شاعران و اهالی قلم است.

وی افزود: افتخار ما این است در دوره‌ای زیستیم که با بهشتیانی چون شهدا و در راس آنها حاج قاسم سلیمانی زندگی کردیم و پس از آنان رسالت زینبی برعهده ماست. 

در ادامه این نشست چند نفر از یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و چند نفر از شاعران به شعرخوانی پرداختند.

در پایان این مراسم به شاعران و راویان جبهه و جنگ و سه نفر از فرماندهان دوران جنگ، لوح تقدیر به همراه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام 




سومین محفل شعر و خاطره «حماسه سرخ» در کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? سومین محفل شعر و خاطره «حماسه سرخ» در کرمان برگزار شد