سومین سوگواره کوچه های بنی هاشم (ع)در منوجان افتتاح شد

سومین سوگواره کوچه‌های بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در منوجان افتتاح شد. به گزارش فت فتو؛ سومین سوگواره کوچه‌های بنی هاشم(ع) همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منوجان افتتاح و به مدت ١٠ روز از ٩ صبح تا ١٢ […]

سومین سوگواره کوچه‌های بنی هاشم همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)در منوجان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو؛ سومین سوگواره کوچه‌های بنی هاشم(ع) همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منوجان افتتاح و به مدت ١٠ روز از ٩ صبح تا ١٢ و عصرها از ساعت ١۵ تا ٢١ میزبان بازدیدکنندگان است .

این نمایشگاه برای بازدید عموم مردم است و در بخش‌های مختلف این نمایشگاه راویان، وقایع مختلف تاریخی را برای بازدیدکنندگان بیان می‌کنند.

 نمایشگاه در حال برگزاری جزو عظیم‌ترین پروژه فاطمی با این سبک در کشور است که به نمایش گوشه‌هایی از مصائب وارد آمده بر تنها دخت گرانقدر پیامبر اکرم (ص) ، پس از شهادت آن بزرگوار می پردازد و مکان برگزاری در فضایی واقع در جنب دفتر امام جمعه شهرستان منوجان و الهام گرفته از معماری مدینه النبی است. 

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی امام جمعه  شهرستان منوجان  بیان کرد: این نمایشگاه از واقعه غدیر خم آغاز و با نمایش وقایع مختلف رحلت پیامبر اکرم (ص) در نهایت به شهادت حضرت زهرا (س) و انطباق آن با وقایع روز و شهدای مدافع حرم و شهدای جهان اسلام ختم خواهد شد.

انتهای پیام/محمدی




سومین سوگواره کوچه های بنی هاشم (ع)در منوجان افتتاح شد

منبع:آرمـان
? سومین سوگواره کوچه های بنی هاشم (ع)در منوجان افتتاح شد