سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند

دو باشگاه متمول فولاد و مس برخلاف انتظارات نتایج مناسبی به دست نیاورده‌اند که منجر به برکناری منصوریان از هدایت فولاد شده و در رفسنجان نیز نارضایتی هواداران را به همراه داشته است. به گزارش نذیر کرمان، فولاد و مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات عملا از باشگاههایی بوده‌اند که به اصلی‌ترین خواسته‌های خودشان […]

دو باشگاه متمول فولاد و مس برخلاف انتظارات نتایج مناسبی به دست نیاورده‌اند که منجر به برکناری منصوریان از هدایت فولاد شده و در رفسنجان نیز نارضایتی هواداران را به همراه داشته است.

به گزارش نذیر کرمان، فولاد و مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات عملا از باشگاههایی بوده‌اند که به اصلی‌ترین خواسته‌های خودشان رسیدند و اکثر بازیکنان مورد نظر را به خدمت گرفتند.

با وجود هزینه‌های قابل توجه صورت گرفته در این دو باشگاه نتایج اما فاجعه‌بار بوده و با باشگاههای کم بضاعت حاضر در لیگ قابل قیاس نیستند.

فولاد خوزستان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم در چهار بازی تنها دو تساوی و دو امتیاز به دست آورده که دور از انتظار به نظر می‌رسد.

در اهواز هواداران فولاد علیرضا منصوریان را عامل ناکامی تیم متمول خوزستان می‎دانستند و نتایج ضعیف در نهایت سرمربی قرمزپوشان را قربانی کرد اما در رفسنجان به نظر می‎ رسد بر اساس شعارهای تماشاگران مس، کادر مدیریتی مورد هدف قرار گرفته‌اند آن هم در شرایطی که مجموعه شرکت صنعتی مس هم با وجود تلاش برای کاهش هزینه های این باشگاه در رفسنجان شاهد هزینه‌های سنگین و بی‌سابقه در این فصل بوده است.

سوء <a href=مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند” height=”440″ src=”https://media.mehrnews.com/d/2023/08/24/3/4638367.jpg?ts=1692861243690″ width=”620″>

با وجود عبور از سقف اعتبارات و جذب برخی بازیکنان شاخص و گرانقیمت لیگ باز هم باشگاه مس عملکرد موفقی در این فصل نداشته و مدیران این باشگاه باید در خصوص نتایج فصل جاری پاسخگو باشند. با این شرایط احتمال تغییر مدیریتی در مس را نباید دور از ذهن دانست.

این دو باشگاه در فصل نقل و انتقالات و در جذب برخی از بازیکنان از برخی باشگاههای شاخص لیگ برتر هم عملکرد بهتری داشته‌اند و به طور مثال توانستند مهره‌های مورد نظر باشگاههای دیگر را به راحتی جذب کنند اما نتیجه حاصل شده تناسبی با دست و دلبازی‌های صورت گرفته در نقل و انتقالات ندارد.

مس رفسنجان و فولاد در حالی در رتبه های سیزدهم و شانزدهم جدول قرار گرفته‌اند که باشگاههایی مانند شمس‌آذر، پیکان ، ملوان حتی هوادار و آلومینیوم با هزینه‌ای به مراتب کمتر از این عملکرد قابل قبولی در هفته‌های ابتدایی لیگ داشته‌اند و نشان می‌دهند مدیریت صحیح و هدفمند منابع مالی می‌تواند منجر به کسب نتایج بهتر و عملکرد متناسب با بودجه و اعتبارات در رقابت‌ها شود و داشتند منابع مالی بدون مدیریت تخصصی و حرفه‌ای ضامن موفقیت هیچ باشگاهی نیست.

کد خبر ۵۸۷۴۰۰۶




سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند

منبع: مــهر
? سوء مدیریت مالی در اهواز و رفسنجان/ میلیاردرها چگونه قعرنشین شدند