سه هکتار از مراتع شهربابک طعمه حریق شد

بخشدار مرکزی شهربابک گفت: سه هکتار از مراتع روستای رزگله شهربابک طعمه حریق شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، حسین پورغریبشاهی گفت: دو روز گذشته حوالی ساعت ۱۱:۳۰ در خصوص آتش‌سوزی در منطقه آبدر و حوالی روستای رزگله تماسی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهربابک گرفته شد.   بخشدار […]

بخشدار مرکزی شهربابک گفت: سه هکتار از مراتع روستای رزگله شهربابک طعمه حریق شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهربابک، حسین پورغریبشاهی گفت: دو روز گذشته حوالی ساعت ۱۱:۳۰ در خصوص آتش‌سوزی در منطقه آبدر و حوالی روستای رزگله تماسی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهربابک گرفته شد.

 
بخشدار مرکزی شهربابک افزود: بخشدار مرکزی به همراه یک تیم  آتش نشانی شهرداری شهربابک و آتش نشانی شهرداری خورسند به محل اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: همزمان دهیار، اعضای شورا، اهالی محلی، منابع طبیعی وارد عمل شدند و آتش خاموش شد، خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت اما سه هکتار از مراتع و منابع طبیعی دچار حریق شد.
 
وی تاکید کرد: از مردم خواهشمندیم زمانی که به مراتع و طبیعت می‌روند در صورت روشن کردن آتش حتما آن‌را خاموش کنند و اگر موردی را هم مشاهده می‌کنند به خاموش کردن آن اقدام کرده و یا با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ شهربابک 




سه هکتار از مراتع شهربابک طعمه حریق شد

منبع:آرمـان
? سه هکتار از مراتع شهربابک طعمه حریق شد