سه هزار نفر از بیماران جازموریانی ویزیت تخصصی رایگان شدند

پزشکان متخصص گروه جهادی پزشکی بقیه‌الله در یک اردوی جهادی چهار روزه بیش از ۳هزار نفر از مردم جازموریان را رایگان ویزیت کردند. به گزارش نذیر کرمان، خدمت بی‌‏منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط جهادگران بقیه‌الله با ‏قوت در دستورکار است. در همین راستا پزشکان متخصص گروه جهادی پزشکی بقیه‌الله در […]

پزشکان متخصص گروه جهادی پزشکی بقیه‌الله در یک اردوی جهادی چهار روزه بیش از ۳هزار نفر از مردم جازموریان را رایگان ویزیت کردند.

به گزارش نذیر کرمان، خدمت بی‌‏منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط جهادگران بقیه‌الله با ‏قوت در دستورکار است.
در همین راستا پزشکان متخصص گروه جهادی پزشکی بقیه‌الله در یک اردوی جهادی چهار روزه بیش از ۳هزار نفر از مردم جازموریان را رایگان ویزیت کردند.
اسماعیل امیری تبار مدیر شبکه بهداشت و درمان جازموریان در این رابطه به خبرنگار رودبار ما گفت: بیش از سه هزار بیمار در مدت چهار روز درحوزه‌های تخصصی زنان وزایمان، اورولوژی، گوش حلق وبینی و جراحی عمومی توسط پزشکان تیم جهادی درمانی بقیه ا…(عج) در شهرستان جازموریان ویزیت شدند.
وی افزود: در این طرح بالغ بر ۶۰۰ سونوگرافی انجام گرفت و حدود ۱۰۰ نوبت عمل به بیماران نیازمند عمل جراحی داده شد که در آینده نزدیک تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان آموزش پزشکی جازموریان خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات انجام شده اعم از توزیع دارو، انجام آزمایشات، سونوگرافی و… به صورت رایگان انجام شد.
امیری تبار تصریح کرد: اعضای تیم جهادی بقیه‌الله و تمامی کسانی که در اجرای این طرح همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.
 منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر




سه هزار نفر از بیماران جازموریانی ویزیت تخصصی رایگان شدند

منبع:آرمـان
? سه هزار نفر از بیماران جازموریانی ویزیت تخصصی رایگان شدند