سه سانحه رانندگی با ١٦ مصدوم در جنوب كرمان

قصه پر غصه آمار بالای تلفات تصادفات رانندگی در جنوب کرمان علاوه بر خسارت جانی، به خسارات اجتماعی، اقتصادی و در نهایت فرهنگی نیز منجر شده و می طلبد مسئولان امر در راستای حیات خلوت رانندگان در محورهای مواصلاتی این منطقه همچنین رفع نقاط حادثه خیز عزمی جدی پیش بگیرند. به گزارش خبرنگار فت فتو […]

قصه پر غصه آمار بالای تلفات تصادفات رانندگی در جنوب کرمان علاوه بر خسارت جانی، به خسارات اجتماعی، اقتصادی و در نهایت فرهنگی نیز منجر شده و می طلبد مسئولان امر در راستای حیات خلوت رانندگان در محورهای مواصلاتی این منطقه همچنین رفع نقاط حادثه خیز عزمی جدی پیش بگیرند.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب؛ حوادث مرگبار و تلخ تصادفات جاده‌ای در جنوب کرمان همیشه وجود داشته و بارها از سوی رسانه‌ها مورد نقد قرار گرفته است چنانکه به طور میانگین هر روز یکبار شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای بوده و افراد زیادی در جاده‌های جنوب استان جان خود را از دست دادند.

استفاده از وسایل نقلیه نسبت به میزان جمعیت در جنوب کرمان در سال‌های گذشته بشدت افزایش یافته و این عامل به دلایل متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سبب بروز تخلفات و تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری بیشماری شده است.

 بنا به اعلام اورژانس پیش بیمارستانی و  مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از ساعت ٦ عصر ديروز  تا شش صبح امروز  شنبه اول مردادماه یعنی در ۱۲ ساعت سه سانحه رانندگی در جنوب کرمان رخ داد كه ١٦ مصدوم در پی داشت.

حادثه اول برخورد رخ به رخ خودروی مزدا و پژو در محور ساردوئیه شهرستان جیرفت ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

در ساعت ۶ بعد از ظهر  تاریخ ۳۱ تیر طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت خبر از برخورد رخ به رخ دو خودرو در محور ساردوئیه داده شد.

مصدومان این حادثه توسط اکیپ های اورژانس جاده ای سر بیژن،جاده ای ساردوئیه،جاده ای دلفارد و هلال احمر به محل اعزام و ۸ مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات درمانی و بی حرکت سازی به بیمارستان امام خمینی جیرفت منتقل شدند.
 
انتقال كودك ٩ ساله توسط بالگرد اورژانس به جيرفت

 طی تماس تلفنی در تاریخ ۱ مرداد ساعت ۲:۰۱دقیقه بامداد خبر تصادف در محور قلعه گنج به صولان ۲ کیلومتری صولان داده شد.

 دو اکیپ اورژانس از پایگاه های صولان و چاه دادخدا به محل حادثه اعزام شدند که ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند که حال مصدومان نامساعد گزارش شده است.

در این بین کودک ۹ ساله دچار آسیب شدید به سر شده بود که پس از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان و درخواست پزشک معالج بالگرد اورژانس هوایی جهت انتقال مصدوم به بیمارستان جیرفت اعزام  و مصدوم را به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت جهت ادامه روند درمان منتقل کردند.

 واژگونی خودرو در محور کهنوج به قلعه گنج حوالی دولاب با ۴ مصدوم

در ساعت ۶ صبح اول مرداد طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس جیرفت خبر از واژگونی خودروی ۴۰۵ در محور کهنوج به قلعه گنج حوالی دولاب داده شد.

اکیپ های اورژانس شهری قلعه گنج و سرخ قلعه به محل حادثه اعزام و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهدای قلعه گنج منتقل کردند.

براساس این گزارش یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایل وقوع تصادفات جاده‌ای که بسیاری از کارشناسان هم بر آن عقیده دارند نقاط حادثه خیز است که هنوز بر اثر گذشت سالیان زیاد اصلاح نشده و همین امر خود باعث شده که در این مناطق شاهد تصادفات باشیم.
 
علی ای حال،سرعت زياد،جاده های ناايمن و عدم توجه به قوانين و مقررات رانندگی ناقوس مرگ را در جاده های جنوب کرمان به صدا رر آورده است. 

انتهای پیام/پ




سه سانحه رانندگی با ١٦ مصدوم در جنوب كرمان

منبع:آرمـان
? سه سانحه رانندگی با ١٦ مصدوم در جنوب كرمان