سهم صفر درصدی تامین منابع مالی استان کرمان از بازار سرمایه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت:استان در جذب منابع مالی از طریق بازار سرمایه تاکنون سهمی نداشته است و اگر هم سهمی بوده بسیار ناچیز و اندک است. به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» سیدمهدی طبیب زاده در همایش “معرفی ابزارهای نوین مالی” در اتاق بازرگانی کرمان که با حضور رئیس سازمان بورس کشور برگزار […]

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت:استان در جذب منابع مالی از طریق بازار سرمایه تاکنون سهمی نداشته است و اگر هم سهمی بوده بسیار ناچیز و اندک است.

به گزارش سرویس اقتصادی «نذیر کرمان» سیدمهدی طبیب زاده در همایش “معرفی ابزارهای نوین مالی” در اتاق بازرگانی کرمان که با حضور رئیس سازمان بورس کشور برگزار شد، گفت: استان کرمان در جذب منابع مالی از طریق بازار سرمایه تاکنون سهمی نداشته است و اگر هم سهمی بوده بسیار ناچیز و اندک است، در حالی که پاشنه آشیل همه مسائل فعالان اقتصادی در استان، تامین مالی است اما این عرصه برای آن‌ها نا آشناست.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان تاکید کرد: دشواری تامین مالی یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان اقتصادی در استان است و امکان تامین این حجم از سرمایه از طریق روش‌های معمول و بانکی به صورت ستنی وجود ندارد، بنابراین  باید برای رشد بازار سرمایه ابزارهایی تدوین شود تا مسیر و روند کار را به فعالان بیاموزد تا رشد توسعه رقم بخورد.

طبیب‌زاده با اشاره به مذاکراتش با رئیس سازمان بورس کشور درباره راهکارهای تامین مالی در استان از طریق بازار سرمایه بیان کرد: پروژه‌های بزرگی را برای استان  طراحی کرده‌ایم که ماحصل آن موافقت برای ایجاد پنج شرکت پروژه‌ای سهامی عام در تامین زیرساخت‌های بورسی در استان بود که امیدواریم تا اتمام سفر رئیس بورس کشور سازوکار راه‌اندازی این شرکت‌ها به طور کامل تدوین شود.

انتهای خبر/ طهماسبی




سهم صفر درصدی تامین منابع مالی استان کرمان از بازار سرمایه

منبع:آرمـان
? سهم صفر درصدی تامین منابع مالی استان کرمان از بازار سرمایه