سهمیه آموزش و پرورش شهرستان انار در جذب معلم وظیفه در سال تحصیلی جدید

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار در نظر دارد از بین متقاضیان واجد الشرایط درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی وکامپیوتر یک نفربا توجه به شرایط بخشنامه مذکور سرباز وظیفه جذب نماید. ه گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش انار ، کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات آموزش […]

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار در نظر دارد از بین متقاضیان واجد الشرایط درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی وکامپیوتر یک نفربا توجه به شرایط بخشنامه مذکور سرباز وظیفه جذب نماید.

ه گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش انار ، کارشناس مسئول امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش انار در تکمیل این خبر افزود: این مدیریت در نظر دارد از بین متقاضیان واجد الشرایط درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی وکامپیوتر یک نفربا توجه به شرایط بخشنامه مذکور سرباز وظیفه جذب نماید.

غلامرضا احمدی پولادی در ادامه افزود: متقاضیان جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط پذیرش از روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۵ لغایت یکشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۸ با مراجعه به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار واحد امور اداری و تشکیلات جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است شهرستان و مناطق همجوار نیز با توجه به نیاز منطقه خود در سایر رشته ها سرباز وظیفه جذب می‌کند.




سهمیه آموزش و پرورش شهرستان انار در جذب معلم وظیفه در سال تحصیلی جدید

منبع: انــارما
?سهمیه آموزش و پرورش شهرستان انار در جذب معلم وظیفه در سال تحصیلی جدید : اخبار استان کرمان – ورزشی