سهمیه آرد نانوایی‌های ناقض اصول بهداشتی ریگان کم می‌شود

کرمان- فت فتو- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(صمت) ریگان با اعلام تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای ۱۰ نانوایی شهرستان و پلمب یک نانوایی گفت: سهمیه آرد نانوایان ناقض اصول بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا کاهش می‌یابد. پرویز جلالی روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر ریگان به خبرنگار فت […]

کرمان- فت فتو- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت(صمت) ریگان با اعلام تشکیل پرونده تخلف بهداشتی برای ۱۰ نانوایی شهرستان و پلمب یک نانوایی گفت: سهمیه آرد نانوایان ناقض اصول بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا کاهش می‌یابد.

پرویز جلالی روز دوشنبه در جریان بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر ریگان به خبرنگار فت فتو اظهارداشت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در جامعه گشت های بازرسی به صورت نامحسوس از سطح نانوایی های ریگان با همکاری شبکه بهداشت، اتاق اصناف و تعزیرات شهرستان انجام می شود.

رئیس اداره صمت ریگان عنوان کرد: در این بازدید برای ۱۰ نانوایی متخلف تشکیل پرونده و یک تانوایی متخلف پلمپ شد.

جلالی تصریح کرد:نانوایی های متخلف به تعزیرات معرفی و سهمیه آرد آنها نیز در شورای آردونان شهرستان کم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضای مردم در فصل برداشت خرما و ایام محروم، نظارت از نانوایی ها شدت می یابد.

رئیس اداره صمت ریگان بیان داشت: ساعات کار نانوایی ها در سطح شهرستان از ۶ صبح تا ۲۰ است و مردم با مشاهده تعطیلی آنها در این ساعت ها و هرگونه تخلف دیگر مراتب را به اتاق اصناف و اداره صمت شهرستان(شماره ۱۲۴) اطلاع دهند.

جلالی بیان داشت: نانوایی های روستاهای شهرستان نیز مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

شهرستان ریگان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد و از قطب های مهم تولید خرما در کشور به شمار می رود.



منبع:ایرنـا
? سهمیه آرد نانوایی‌های ناقض اصول بهداشتی ریگان کم می‌شود