سه‌شنبه های مهدوی؛ قرار عاشقی خادمین شهدای رودبار جنوب با امام زمان (عج)

برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی؛ قرار عاشقی خادمین شهداء رودبار جنوب با امام زمان(عج) است که اهمیت این برنامه در ماه رمضان دو چندان می‌شود. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ ماه رمضان بهترین فرصت برای به یاد امام زمان (عج) بودن است و ما می‌توانیم روزانه یک جزء از قرآن کریم را نذر سلامتی و […]

برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی؛ قرار عاشقی خادمین شهداء رودبار جنوب با امام زمان(عج) است که اهمیت این برنامه در ماه رمضان دو چندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ ماه رمضان بهترین فرصت برای به یاد امام زمان (عج) بودن است و ما می‌توانیم روزانه یک جزء از قرآن کریم را نذر سلامتی و ظهور آن حضرت تلاوت کنیم.

 
سه‌شنبه‌های مهدوی بهانه ای است تا هر هفته در میان دل مشغولی‌های روزمره به یاد منجی عالم بشریت باشیم.
سه‌شنبه‌های مهدوی با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار برگزار می شود
 
شهربانو رحمانی پناه در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: طرح سه شنبه‌های مهدوی قرار عاشقی خادمین شهدای رودبار جنوب با امام زمان (عج) است که هر سه‌شنبه در جوار شهدای گمنام شهرستان برگزار می‌شود.
مسئول خواهران کمیته خادمین شهدای رودبار جنوب افزود: برنامه‌ها سه‌شنبه‌های مهدوی را در قالب ایستگاه مهدویت هر سه‌شنبه در جوار شهدای گمنام برگزار می‌کنیم تا فرهنگ مهدویت و انتظار را در جامعه ترویج دهیم.
وی با بیان اینکه برنامه‌های طرح سه‌شنبه‌های مهدوی هر هفته متفاوت برگزار خواهد شد، ابراز کرد: هفته‌های اخیر با توجه به این که در ماه رمضان قرار داریم در ایستگاه مهدویت افطاری ساده‌ای که با کمک گروه‌های جهادی تهیه شده بود از رهگذران روزه‌دار پذیرایی کردیم.
رحمانی پناه خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های سه‌شنبه‌های مهدوی از نوجوانان استفاده می‌کنیم تا آنها را بیشتر با مهدویت و انتظار آشنا کنیم.
 
گفتنی است؛ طرح سه‌شنبه‌های مهدوی این هفته با قرائت دعای توسل، زیارت عاشورا، سخنرانی، برپایی نماز جماعت و سفره افطار ساده همراه بود.
طرح سه‌شنبه‌های مهدوی، انجام خدمات فرهنگی، اجتماعی و پزشکی به نیت سلامتی امام دوازدهم شیعیان است.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




سه‌شنبه های مهدوی؛ قرار عاشقی خادمین شهدای رودبار جنوب با امام زمان (عج)

منبع:آرمـان
? سه‌شنبه های مهدوی؛ قرار عاشقی خادمین شهدای رودبار جنوب با امام زمان (عج)