سنگ مزار دختر کاپشن صورتی همرنگ لباسش شد

پدر شهید ریحانه سلطانی نژاد از همرنگ شدن سنگ مزار دختر شهید خردسالش به کاپشن این او خبر داد و گفت: سنگ مزار دخترم همرنگ کاپشنش، صورتی شد. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیمان سلطانی نژاد پدر ریحانه اظهار کرد: عصر روز گذشته سنگ مزار دخترم ریحانه نصب […]

پدر شهید ریحانه سلطانی نژاد از همرنگ شدن سنگ مزار دختر شهید خردسالش به کاپشن این او خبر داد و گفت: سنگ مزار دخترم همرنگ کاپشنش، صورتی شد.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیمان سلطانی نژاد پدر ریحانه اظهار کرد: عصر روز گذشته سنگ مزار دخترم ریحانه نصب شد و به صورتی همان رنگی درآمد که با کاپشنش معروف شده بود.

سلطانی نژاد با بیان اینکه دختر شهیدش در گلزار شهدای کرمان آرام گرفته است، از مساعدت بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد و گفت: امیدوارم یاد و نام و خاطره شهدا برای همیشه جاودان بماند و سرلوحه امور زندگی‌مان قرار بگیرد.

گفتنی است؛ در دو انفجار تروریستی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان، ۹۶ نفر شهید و صدها تن زخمی شدند که یکی از این شهیدان دخترک خردسالی بود که به خاطر کاپشن صورتی و گوشواره‌های قلبی‌اش معروف شده است.

کد خبر ۶۰۲۸۶۳۱




سنگ مزار دختر کاپشن صورتی همرنگ لباسش شد

منبع: مــهر
? سنگ مزار دختر کاپشن صورتی همرنگ لباسش شد