سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد

رضایی گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد و اولویت کاری همه ما برای تحقق آرمان‌ها و اهداف آموزش و پرورش باشد. فت فتو کرمان –  رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش با فراروی قرار دادن اسناد بالادستی می‌تواند به شکوفایی و […]

رضایی گفت: سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد و اولویت کاری همه ما برای تحقق آرمان‌ها و اهداف آموزش و پرورش باشد.

فت فتو کرمان –  رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش با فراروی قرار دادن اسناد بالادستی می‌تواند به شکوفایی و رشد مورد نظر برسد، گفت: توجه به اسناد بالا دستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی و توجه نکردن به سند ننگین ۲۰۳۰ باید

او بر خدمت صادقانه و بی منت و در کنار مردم بودن تاکید کرد و گفت: استفاده نکردن از منابع و ابزار دولتی به ویژه خودرو‌های اداری برای انجام کار‌های شخصی باید مورد توجه همه همکاران قرار گیرد، در نظام اسلامی پسندیده نیست که تشریفات خاصی حاکم باشد.

به گفته رضایی وقت شناسی برای برگزاری جلسات بسیار مهم است و ضرورت دارد از هدر رفت زمان که سرمایه ارزشمندی است پرهیز شود، همچنین اقامه نماز اول وقت باید مورد توجه و دقت همگان باشد و از برگزاری جلسات در زمان اذان و نماز جلوگیری شود.

او گفت: آموزش و پرورش استان کرمان نیرو‌های توانمند بسیاری دارد که هر کدام می‌توانند در هر جایگاهی که هستند برای تعالی مجموعه به کمک ما بیایند و نقش موثری در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش داشته باشند.

رضایی بااشاره به توزیع و پراکندگی مدارس در استان گفت:  با تعامل مطلوب و موثر بین همه فرهنگیان و سایر نهاد‌ها و دستگاه ها، بر مشکلات فائق آییم و به نتایج درخشانی که همانا خروجی مفید برای آموزش و پرورش و عزتمندی معلمان است، برسیم.

انتهای پیام/ی




سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سند ننگین ۲۰۳۰ هیچ جایگاهی در آموزش و پرورش ندارد