سند راهبردی استان کرمان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع تهیه شد

کرمان-فت فتو-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تهیه سند راهبردی استان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در نشست مجمع نمایندگان استان گفت: در حوزه اتباع رفع خلاء‌های قانونی از جمله تشدید مجازات قاچاق انسان و ساماندهی حضور اتباع […]

کرمان-فت فتو-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از تهیه سند راهبردی استان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در نشست مجمع نمایندگان استان گفت: در حوزه اتباع رفع خلاء‌های قانونی از جمله تشدید مجازات قاچاق انسان و ساماندهی حضور اتباع عنوان شده است.

وی از تشکیل قرارگاه فرهنگی استان با پنج حیطه حمایتی و کاری مرتبط با مسجد، حوزه علمیه، دانشگاه، مدرسه و خانواده خبر داد و گفت: بخشی از اعتبارات این طرح از محل بنگاه‌های اقتصادی جذب شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی طرح‌های فرهنگی خود را در این پنج حوزه ارائه خواهند داد.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها ۲۲ و ۲۳ تیر ماه در استان

همچنین مصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه عنوان کرد: پروژه‌های احصاء شده برای سفر ریاست جمهوری در حوزه‌های تکمیل راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهم استان، تکمیل بیمارستان‌ها و سدها، ساماندهی گلزار شهدا، پروژه‌های قضائی، لوله‌کشی گاز، لایروبی قنوات و مبارزه با آفات و سیل‌بند جنوب است.

وی با اشاره به تصادفات جاده‌ای استان گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز، بهسازی و بازسازی و افزایش خطوط ریلی استان نیز در پروژه‌های سفر ریاست جمهوری دیده شده است.

موسوی از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها در تاریخ ۲۲ و ۲۳ تیر ماه در استان خبر داد و گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده و بسیاری از پروژه‌ها از جمله انتقال آب از دریای عمان، راه‌آهن در آن وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده شهرستان‌های شرقی کرمان و رئیس شورای نمایندگان استان، لزوم تغییر الگوی کشت با توجه به وضعیت آبی استان، ارتقای کیفی راه‌های مواصلاتی استان، توجه به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را مطرح کرد.

عفت شریعتی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس از مشکل کمبود آب و تصادفات دلخراش در محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه خود نام برد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز از لزوم تهیه راهبردهای استان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع، ارتقای خطوط ریلی و حمل و نقل گفت.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، بر لزوم تفویض اختیارات استانداران برای حل برخی از مسائل استانی تاکید کرد.




سند راهبردی استان کرمان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع تهیه شد

منبع: ایرنـا
? سند راهبردی استان کرمان در حوزه‌های فرهنگی و اتباع تهیه شد