سنجش سلامت ۶۳ هزار و ۸۳۱ نوآموز برای سال تحصیلی جدید

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۶۳ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی در دستور کار است. محمود بنی اسد گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن جامعه است و پیشرفت هر کشوری در ابعاد مختلف از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد که یکی از معیار‌های […]

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۶۳ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی در دستور کار است.

محمود بنی اسد گفت: آموزش و پرورش مهمترین رکن جامعه است و پیشرفت هر کشوری در ابعاد مختلف از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد که یکی از معیار‌های ارزشیابی این دستگاه، معیار توجه به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه است.

او می‌گوید: فاصله بین سلامت و معلولیت یک لحظه است و در یک آن و یک لحظه و در اثر یک سانحه ممکن است سلامتی خود را از دست دهیم و معلول شویم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان می‌گوید: موضوع ساماندهی نیروی انسانی بدون هماهنگی با اداره آموزش و پرورش استثنایی نباید انجام شود، کار با دانش آموزان با نیاز‌های ویژه نیاز به تخصص خاص دارد و نباید این نیرو‌ها در جایی دیگر به کار گرفته شوند.

به گفته بنی اسد، عزل و نصب‌ها آیین نامه دارد، طبق آیین نامه آموزش و پرورش استثنایی باید این امر انجام شود.

او به جایگاه استان کرمان به لحاظ توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها اشاره کردو گفت: این آمادگی را داریم تا جایگاه استان را در امر سنجش به رتبه‌های اول کشور برسانیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان می‌گوید: ساماندهی بسیار قوی در طرح سنجش داشته ایم، عمده کار، اما با مدیران و روسای آموزش و پرورش است، جای دهی درست دانش آموزان با شناسایی مشکلات و اختلالات و مداخله به موقع ضرورت دارد.

فت فتو کرمان کرمان




سنجش سلامت ۶۳ هزار و ۸۳۱ نوآموز برای سال تحصیلی جدید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سنجش سلامت ۶۳ هزار و ۸۳۱ نوآموز برای سال تحصیلی جدید