سنجش بیش از ۷۷ هزار نوآموز ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید در کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود. محمود بنی اسدی امروز ۲۹ فروردین ماه در نشست مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در استان کرمان انجام می‌شود.

محمود بنی اسدی امروز ۲۹ فروردین ماه در نشست مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان اظهار کرد: امسال باید ۷۷ هزار و ۵۰۵ نوآموز بدو ورود به دبستان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ شرکت کنند.

وی افزود: تاکنون ۳۴ هزار و ۱۰۰ نوآموز سنجش شده‌اند، مدیران مدارس حتما باید پرونده ها را در سامانه ثبت کنند، تا امروز ۷۵ پایگاه سنجش در استان فعال شده و همه امکانات و لوازم مورد نیاز از تهران بارگیری شده تا هیچ پایگاهی در ابزار تخصصی کمبودی نداشته باشد.

بر پایه این گزارش، نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران مراکز اختلالات یادگیری شهرستان ها و مناطق استان با حضور محمد مصطفوی معاون و همچنین رئیس اداره اختلالات یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




سنجش بیش از ۷۷ هزار نوآموز ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید در کرمان

منبع: ایـسنا
? سنجش بیش از ۷۷ هزار نوآموز ورود به دبستان برای سال تحصیلی جدید در کرمان