سمن‌ها همه تربیت شده مکتب ایثار هستند/جوانان می‌خواهند از ویترین‌ها بیرون بیایند

رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهادجوانان استان کرمان گفت: امروز جوانان ما در حوزه جهادی فعال و سمن‌ها تربیت شده مکتب ایثار هستند و باید از نیروی بالقوه جوانان به درستی بهره مند شد و به آنها میدان داد. به گزارش فت فتو؛ احمد احمدی‌نژاد در نشست سازمان‌های مردم‌نهاد با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: […]

رئیس مجمع سازمان‌های مردم نهادجوانان استان کرمان گفت: امروز جوانان ما در حوزه جهادی فعال و سمن‌ها تربیت شده مکتب ایثار هستند و باید از نیروی بالقوه جوانان به درستی بهره مند شد و به آنها میدان داد.

به گزارش فت فتو؛ احمد احمدی‌نژاد در نشست سازمان‌های مردم‌نهاد با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: استان کرمان با دارا بودن ۱۵۰ سمن جوانان یکی از استان های توانمند در کشور است و سمن های این استان در همه گرفتاری ها و بحران های کشور نقش موثری ایفا کرده که یکی از این کارها جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان بود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات سمن های استان در دوران کرونا، جمع آوری کمک های مومنانه و کمک به مردم آسیب دیده از کرونا و توزیع اقلام و وسایل بهداشتی در حاشیه شهر بود.

او با بیان اینکه بچه های کویر دریا دل هستند و مهر در دلشان موج می زند، یادآور شد: سمن های جوانان استان کرمان فعال بوده و همچنین در این زمینه برگ زرینی از میزبانی اولین مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان را در کارنامه خود دارند.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: جوانان استان کرمان در انتخابات هم به مردم امید می‌دادند تا در دل مشکلات آن اعتماد از دست رفته را برگردانند و شاهد حضور پر رنگ مردم در انتخابات باشیم،

او ادامه داد: جوانان ما این سال‌ها بدون هیچ چشم داشتی همواره کارشان کمک به مردم بوده و انگیزه بخشیدند.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد خاطرنشان کرد: اکنون زمان جوانان است، می خواهند مجالی به آنها داده شود، حالا که دولت جدید آمده جوانان انتظار دارند دیده شوند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

او با بیان اینکه امروز جوانان می خواهند از ویترین‌ها بیرون بیایند و همانند اول انقلاب ایران را بسازند، تصریح کرد: انگیزه‌هایی که بین جوانان زنده است، تلاشی که انجام می دهند باید در راه درست قرار گیرد و دیده شود.

احمدی‌نژاد به لزوم اهمیت ویژه در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان تاکید و عنوان کرد: تسهیل امورات فعالین اجتماعی جوان، تعاونی مسکن، بیمه این‌ها همه کارهایی بود که در این سال ها  می شد برای جوانان انجام شود و این ها مطالبات حداقلی جوانان است.




سمن‌ها همه تربیت شده مکتب ایثار هستند/جوانان می‌خواهند از ویترین‌ها بیرون بیایند

منبع:بــرنا
?
سمن‌ها همه تربیت شده مکتب ایثار هستند/جوانان می‌خواهند از ویترین‌ها بیرون بیایند