سماجت کرونا وغفلت سهل انگاران در کرمان

۱۲مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در استان کرمان،جانباختند و آمار جانباختگان این بیماری به ۵هزار و۵۵۰نفر رسید. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت::در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۲مبتلای به کرونا شامل۶نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ۳نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و۱نفر در حوزه […]

۱۲مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در استان کرمان،جانباختند و آمار جانباختگان این بیماری به ۵هزار و۵۵۰نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت::در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۲مبتلای به کرونا شامل۶نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، ۳نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و۱نفر در حوزه پزشکی سیرجان ، ۱نفر حوزه پزشکی بم و۱نفر حوزه پزشکی جیرفت جانباختند و مجموع جانباختگان این بیماری مهلک در استان به ۵هزار و ۵۵۰نفر افزایش یافت.

دکتر صحبتی افزود:از ۳۹بستری جدید در استان؛ ۱۷نفر در کرمان، ۱۲نفر در جیرفت، ۴نفر سیرجان، ۳نفر در بم و ۲نفر در رفسنجان تحت درمان قرار گرفته اند.

همچنین تا کنون بیش از ۲میلیون و ۳۱۰هزار و ۵۱۳نفر در استان نوبت اول دو میلیون و ۱۵هزار و ۹۱نفر نوبت دوم و ۸۱۹هزار و ۱۵۳نفر هم هر سه نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.




سماجت کرونا وغفلت سهل انگاران در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? سماجت کرونا وغفلت سهل انگاران در کرمان