سفر وزیر نیرو به رفسنجان / بازسازی مناطق سیل زده پیگیری می شود

کرمان – نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به سفر وزیر نیرو به رفسنجان از پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارتهای سیل به این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۴۰۰ کیلومتر از خطوط انتقال آب رفسنجان […]

کرمان – نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به سفر وزیر نیرو به رفسنجان از پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای جبران خسارتهای سیل به این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۴۰۰ کیلومتر از خطوط انتقال آب رفسنجان نیازمند بازسازی و اصلاح است گفت: انتظار می‌رود بودجه مورد نیاز برای بازسازی این خطوط از سوی دولت اختصاص یابد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی افزود: خطوط اصلی انتقال آب آشامیدنی رفسنجان در سیل اخیر آسیب جدی دیدند چنانچه در روزهای نخست بروز سیلاب، آب برخی منازل قطع و آب بعضی مناطق نیز به‌شدت کدر شد.

وی با بیان اینکه آب لوله کشی برخی مناطق رفسنجان هنوز هم کدر است تصریح کرد: شرکت آبفا در حال شست‌وشوی خطوط است.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰۰ کیلومتر از خطوط انتقال آب شهرستان رفسنجان فرسوده و نیازمند بازسازی است که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه اصلاح و بازسازی آن است.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: ابتدا برای رفع مشکل حداقل ۵۰ کیلومتر امسال باید اعتبار تخصیص یابد تا خطوط اصلی آب رفسنجان جابه‌جا شود و سال‌های آینده بقیه خطوط را اصلاح کنیم تا در برابر آسیب‌ها مصون بمانیم.

وی با اشاره به حضور وزیر نیرو در رفسنجان در راستای سفر رئیس جمهور تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم نسبت به تأمین هزینه اصلاح خطوط انتقال آب آشامیدنی این شهرستان اعتبار خوبی بگیریم تا فاز اول این طرح را آغاز کنیم.

کد خبر ۵۵۶۰۵۸۰




سفر وزیر نیرو به رفسنجان / بازسازی مناطق سیل زده پیگیری می شود

منبع: مــهر
? سفر وزیر نیرو به رفسنجان / بازسازی مناطق سیل زده پیگیری می شود