سفرهای استانی برای تصمیم گیری به مسئولان بصیرت می دهد/ سیرجان، شهر ورزشی

فت فتو/کرمان وزیر ورزش و جوانان گفت: حتما سفرهای استانی خیر و برکت دارد و بصیرتی به مسئولان می دهد که برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم است و باید در میدان آمده و ببینیم همکاران با توجه شرایط مختلف از جمله کسری ها و شرایط جغرافیایی و خاص چگونه فعالیت می کنند. “سیدحمید […]

فت فتو/کرمان وزیر ورزش و جوانان گفت: حتما سفرهای استانی خیر و برکت دارد و بصیرتی به مسئولان می دهد که برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم است و باید در میدان آمده و ببینیم همکاران با توجه شرایط مختلف از جمله کسری ها و شرایط جغرافیایی و خاص چگونه فعالیت می کنند.

“سیدحمید سجادی” شامگاه هفتم مهرماه در حاشیه سفر به شهرستان سیرجان در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف سفرهای استانی اظهار کرد: بنده بسیار علاقمند هستم اتفاقاتی که در ورزش کشور افتاده را خودم به عینه ببینم و لازم است برخی از پروژه ها را از نزدیک ببینیم و همکاران را باید ببینیم و در این سفر حتما خدمت همکاران در اداره کل ورزش و جوانان می رسیم.

وی افزود: حتما سفرهای استانی خیر و برکت دارد و بصیرتی به مسئولان می دهد که برای تصمیم گیری و تصمیم سازی مهم است و باید در میدان آمده و ببینیم همکاران با توجه شرایط مختلف از جمله کسری ها و شرایط جغرافیایی و خاص چگونه فعالیت می کنند.

سجادی با اشاره به برنامه های سفرش به استان کرمان بیان کرد: بازدیدهایی در سیرجان و شهرهای شمالی استان خواهیم داشت و فرداشب با حضور در گلزار شهدای کرمان، با آرمان های بلند شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان تجدید میثاق خواهیم کرد. همچنین جساتی را با سمن ها و تشکل های جوانان خواهیم داشت.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: ۱۷ تیم لیگ برتری در سیرجان در باشگاه ها فعالیت می کنند و سیرجان تبدیل به یک شهر ورزشی شده که این به برکت منابع طبیعی ارزشمند و مدیران دلسوز و آگاه و نمایندگان فعال و پای کار شهرستان و استان است.

وی افزود: نمایندگان از زوایای مختلف پیگیر حقوق مردم هستند و در ورزش نیز اینگونه است و من وظیفه خودم دانستم به عنوان مقصد نخستین سفر استانی به کرمان بیایم و با زیارت مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی سفرها را آغاز کنیم.

انتهای پیام




سفرهای استانی برای تصمیم گیری به مسئولان بصیرت می دهد/ سیرجان، شهر ورزشی

منبع:ایـسنا
? سفرهای استانی برای تصمیم گیری به مسئولان بصیرت می دهد/ سیرجان، شهر ورزشی